تصمیم عجیب صدراعظم آلمان

© AP Photo / Alessandra TarantinoМинистр финансов Германии Олаф Шольц прибывает на встречу министров финансов и здравоохранения G20 в Риме
Министр финансов Германии Олаф Шольц прибывает на встречу министров финансов и здравоохранения G20 в Риме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.11.2022
عضو شوید
شولتز نظر خود را نسبت به فدراسیون روسیه تغییر داده و آماده است با پوتین زبان مشترک پیدا کند.
رئیس جمهور ترکیه: شولتز صدراعظم آلمان نگرش خود را نسبت به فدراسیون روسیه تغییر داده و آماده است تا با پوتین به دنبال زبان مشترک باشد.
به گزارش اسپوتنیک، رجب طیب اردوغان رئیس جمهور ترکیه گفت که اولاف شولتز صدراعظم آلمان موضع خود را در قبال ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه تغییر داده است که سخنان او توسط دیلی صباح در توییتر گزارش شده است.
به گفته اردوغان، تنها یک ماه پیش، شولتز "موضع کاملاً متفاوتی" در قبال روسیه گرفته بود. اما اکنون این سیاستمدار آلمانی معتقد است که باید با رئیس جمهور روسیه زبان مشترکی پیدا کند.
Канцлер Германии Олаф Шольц - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.05.2022
شولز شرط لغو تحریم ها علیه روسیه را اعلام کرد
اردوغان در گفتگو با شبکه تلویزیونی A Haber گفت که رهبران جهان نگرش اشتباهی نسبت به پوتین دارند. به گفته وی، همه کسانی که در حاشیه اجلاس جامعه سیاسی اروپا در پراگ با آنها صحبت کرده اند، با رهبر روسیه مخالفت کرده اند. وی خاطرنشان کرد که پوتین از آن دسته سیاستمدارانی نیست که "با فشار بر او یک گام به عقب بر خواهد داشت".
او گفت: "شما بگوید، اگر یکی از معتبرترین کشورهای جهان مانند روسیه هستید، آیا می‌ایستید و به چنین حملاتی بلی می‌گویید؟ رئیس جمهور ترکیه تاکید کرد که این غیرممکن است".
شولز در مورد گفتگو با پوتین مثبت صحبت کرد.
خود اولاف شولتز در پایان اکتوبر گفت که رسانه های غربی کاملا آزادانه گزارش های رسمی در مورد مذاکرات برلین و مسکو را تفسیر می کنند. او تاکید کرد که به دلایل موجه، درباره مذاکره با ولادیمیر پوتین صحبت نمی کند.
صدراعظم آلمان افزود: "اما این چیزی است که می توانم بگویم: گزارش های که من در مورد تهدیدات ادعایی در طول این مذاکرات خواندم نادرست است".
در ماه سپتامبر، شولتز گفتگوهای خود با رئیس جمهور روسیه را مثبت توصیف کرد. این سیاستمدار گفت که لحن مذاکرات با رئیس جمهور روسیه علیرغم اختلاف نظرها "همیشه دوستانه" بوده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала