ایلان ماسک می خواهد امکان ارسال پیام های خصوصی پولی را به افراد مشهور در توییتر ایجاد نماید

© AP Photo / Patrick PleulГенеральный директор Tesla Илон Маск на открытии завода Tesla Berlin Brandenburg в Грюнхайде, Германия
Генеральный директор Tesla Илон Маск на открытии завода Tesla Berlin Brandenburg в Грюнхайде, Германия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2022
عضو شوید
نیویارک تایمز به نقل از منابع خود می نویسد، ایلان ماسک، کارآفرین آمریکایی که اخیرا توییتر را خریداری نموده است و دستیارانش در حال بررسی استفاده از امکان انتشار پیام های خصوصی پولی هستند که به کاربران امکان می دهد با شخصیت های بسیار معروف در این شبکه اجتماعی مکاتبه کنند.
به گزارش اسپوتنیک با استناد به نیویارک تایمز، کاربران این شبکه اجتماعی می توانند "با پرداخت مبلغی نازل برای افراد مشهور مورد علاقه خود پیام خصوصی ارسال کنند". همانطور که اشاره شد، هزینه چنین پیام هایی می تواند چند دالر باشد و مبلغ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. طبق اسناد به دست آمده توسط این نشریه، توییتر احتمالاً سهم مشخصی از پرداخت را دریافت خواهد کرد.
ایلون ماسک رئیس کمپنی SpaceX - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2022
خبر تبریکی ترامپ به ایلان ماسک جعلی بود
به گفته منابع روزنامه امریکایی ، برنامه های مربوط پیام خصوصی پولی همچنان نامشخص است و هیچ تضمین برای راه اندازی این عملکرد وجود ندارد.
روزنامه واشنگتن پست قبلاً گزارش داده بود که توییتر در حال کار بر روی یک عملکرد است که به کاربران اجازه می دهد ویدیوها را در این پلتفرم پست کرده و برای مشاهده آنها پول دریافت کنند. علاوه بر این، ماسک پیشنهاد برقراری سیستم پولی تأیید حساب های کاربری در توییتر را ارائه کرده است. تعدادی از رسانه ها گزارش دادند که هزینه اشتراک آن حدود 20 دلار در ماه خواهد بود. پس از انتقاد برخی از کاربران، ماسک قیمت اشتراک 8 دالر در ماه را پیشنهاد کرد.
در پایان ماه اکتوبر، ماسک سرانجام قرارداد 44 میلیارد دالری برای خرید توییتر را بست. وی وعده داد سیاست تحریریه این شبکه اجتماعی را که به دلیل سانسور شدید مورد انتقاد گسترده قرار گرفته، آزاد تر کرده و شورای نظارت را در توییتر ایجاد کند و تا زمانی که این شورا کار نکند، درباره سیاست تحریریه و بازگرداندن حساب های مسدود شده تصمیمات جامع و بزرگ نگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала