- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پوتین: درگیری در اوکراین در واقع رویارویی درون یک قوم است

© Sputnik / Sergey Guneev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба "Валдай"
Президент РФ Владимир Путин на заседании Международного дискуссионного клуба Валдай - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2022
عضو شوید
رئیس جمهور فدراسیون روسیه درباره عملیات ویژه در اوکراین گفت، که درگیری در اوکراین در واقع رویارویی درون یک قوم است.
به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه درباره عملیات ویژه ای روسیه در اوکراین امروز گفت، که درگیری با نئونازی ها اجتناب ناپذیر بود، وضعیت برای روسیه مرگبار شده بود.
به گفته وی، آنها آن را به مرحله ای رساندند که وضعیت برای روسیه مرگبار شد.
در عین حال، رهبر روسیه خاطرنشان کرد، که این کشور علیرغم رویارویی امروز با مردم اوکراین با گرمی برخورد کرده و با آنها رفتار می کند.
پوتین تاکید کرد، که درگیری در اوکراین در واقع یک رویارویی درون قومی است.
ولادیمیر پوتین، که در مراسم بزرگداشت از دهمین سالگرد بنیانگذاری دوباره انجمن های تاریخی و نظامی روسیه سخنرانی می کرد، گفت: "نمی توان اشتباهات دوره شوروی را تکرار کرد که نتایج دانشمندان علوم انسانی با یک الگوی خاص تنظیم شده بود، پذیرفتنی نیست. چیزی شبیه به این در کشورهای غربی اتفاق می افتد، زمانی که وقایع تاریخی به صورت تحریف شده ارائه می شوند و حقیقت حذف می شود".
پوتین گفت: "میخواستند تاریخ و فرهنگ روسیه را تغیر دهند، اما ما به موقع موانع ایجاد کردیم".
او همچنان هنگام سخنرانی خود گفت: "امروز تلاش ها ادامه دارد تا خاک ما را از زیر پاهایمان بیرون بکشند و کشور را از پیروزی هایی که اجدادمان به دست آورده اند محروم کنند، اما این امکان پذیر نیست".
پوتین افزود: "پس از فروپاشی اتحاد جماهیر شوروی، اوکراین مسیر دخالت مستقیم غرب در امور داخلی خود را طی کرد. و در روسیه هم سعی کردند همین کار را انجام بدهند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала