آمریکا برای یک ساعت پشتیبانی از اوکراین چقدر پول می پردازد؟

© Photo / U.S. Army EuropeФлаги Украины и США
Флаги Украины и США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2022
عضو شوید
ایالات متحده فاش کرد که بهای یک ساعت "پشتیبانی" اوکراین چند دالر است.
به گزارش اسپوتنیک، مشاور سابق ترامپ، کلوگ، می گوید که ایالات متحده به اوکراین 2.5 میلیون دلار در ساعت می دهد
جوزف کیت کلوگ، ژنرال بازنشسته آمریکایی و مشاور امنیت ملی سابق دونالد ترامپ در مصاحبه با فاکس نیوز گفت که ایالات متحده به اوکراین حدود 2.5 میلیون دلار در ساعت می دهد.
ما کمک‌های اقتصادی، بشردوستانه و نظامی به ارزش 18 میلیارد دلار ارائه کرده‌ایم. یک رقم بزرگ، اگر آن را به صورت ساعتی بیان کنید، مشخص می‌شود که ایالات متحده حدود 2.5 میلیون دلار در ساعت به اوکراین اختصاص می‌دهد. این پول مالیات دهندگان آمریکایی است.
مشاور سابق ترامپ همچنین به مطالعه موسسه کیل برای اقتصاد جهانی اشاره کرد که بر اساس آن واشنگتن دو برابر مجموع همه کشورهای اروپایی به کی یف پول اختصاص می دهد.
ژنرال در پایان گفت: باید به آمریکایی ها توضیح داد که چرا این کار را انجام می دهیم، چرا در اوکراین هستیم، آیا باید آنجا باشیم و نتیجه مطلوب حوادث چیست.
بلومبرگ در ماه اکتبر پیش بینی اقتصادی خود را منتشر کرد که بر اساس آن ایالات متحده در سال 2023 با رکود اقتصادی مواجه است. تخصیص بودجه برای کمک به اوکراین بارها به دلیل اختلاف نظر بین نمایندگان دموکرات ها و جمهوری خواهان تبدیل شده است. بنابراین، در ماه سپتامبر، نماینده حزب جمهوری خواه از ایالت کلرادو، لورن بویبرت، گفت که ایالات متحده "خودپرداز" برای تخصیص بودجه نیست.
قوای امریکا و اوکراین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2022
پنتاگون بسته جدید کمک های نظامی را به اوکراین اعلام کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала