- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

انهدام پنج فروند ماشین جنگی پیاده‌ نظام یونانی توسط روسیه

© Sputnik / Natalia SeliverstovaВоеннослужащие ВС Украины на блокпосту под Донецком
Военнослужащие ВС Украины на блокпосту под Донецком - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2022
عضو شوید
رسانه ها: نیروهای مسلح روسیه پنج فروند ماشین جنگی پیاده‌ نظام یونانی را بلافاصله پس از تحویل به کی‌یف توسط نیروهای مسلح روسیه منهدم شدند.
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های یونانی گزارش دادند که ارتش روسیه 5 فروند BMP-1 یونانی را بلافاصله پس از تحویل به طرف اوکراینی و ارسال آنها به دونباس منهدم کردند.
وب سایت iskra.gr می نویسد، این اتفاق در 28 اکتبر رخ داد، زمانی که ارتش روسیه حمله نظامیان اوکراینی را در در منطقه برستوو، خارکف منهدم کرد.
این سایت همچنین گزارش می دهد: "در نتیجه 150 سرباز اوکراینی کشته یا مجروح شدند، یک تانک و 5 فروند BMP-1 منهدم شد، چهار نفربر زرهی و 9 کامیون وانت بازسازی شدند".
گفتنی است که ماشین های جنگی پیاده نظام "یونانی" در نتیجه آتش توپخانه و موشک های هدایت شونده 152 میلی متری کراسنوپل منهدم شدند.
"اوکراینی ها بلافاصله خودروهای رزمی پیاده نظام یونانی را به دلیل شرایط عالی به خط مقدم سوق دادند. خودروهای زرهی پیاده نظام یونانی تقویت کننده جدی برای اوکراینی ها می باشد که پیش از این به اوکراین منتقل شده بودند. سیستم های موشکی یونانی عمدتا در منطقه خرسون مورد استفاده قرار می گیرند.
پورتال pronews.gr می نویسد که BMP-1 های یونانی به جای دفاع از جزایر یونان مانند مشعل در اراضی اوکراین می سوزند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала