تلگرام امکان ایجاد چت در گروه های 200 نفره را معرفی کرد

© Sputnik / Kirill Kallinikov /  مراجعه به بانک تصاویر Telegram messenger service on a monitor screen
Telegram messenger service on a monitor screen - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2022
عضو شوید
شبکه اجتماعی تلگرام امکان ایجاد چت مجزا در گروه های 200 نفره یا بیشتر از آن را به معرفی گرفت.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال رسمی پیام رسان، تلگرام در آپدیت جدید امکان ایجاد چت های جداگانه با موضوعات در گروه های 200 نفره را معرفی کرد، علاوه بر این، چندین نام عمومی کلکسیونی را می توان به حساب ها و چت ها لینک کرد.
در گزارش آمده است: "گروه ها در تلگرام می توانند به اندازه های باورنکردنی رشد کنند - هر یک از آنها می تواند از صدها هزار کاربر تشکیل شود. برای سهولت در پیگیری جریان اطلاعات در مکالمات، مدیران گروه های 200 عضو یا بیشتر اکنون می توانند بحث ها را بر اساس موضوع سازماندهی کنند. یک ویژگی جدید به شما امکان می‌دهد تا چت‌های جداگانه در گروه اصلی برای بحث ایجاد کنید."
برای هر یک از این موضوعات، می توانید به طور جداگانه اعلان های پیام جدید را تنظیم کنید و فایل های رسانه ای منتشر شده در آن را در بخش "رسانه عمومی" به سرعت مشاهده کنید.
همچنین نام‌های عمومی جمع‌آوری‌شده چندگانه را می‌توان علاوه بر یک نام معمولی به حساب‌ها و چت‌ها پیوند داد. نام‌های عمومی کلکسیونی دقیقاً مانند نام‌های کاربری معمولی مانند @username به نظر می‌رسند و کار می‌کنند.
آنها در نتایج جستجوی جهانی ظاهر می شوند و می توانند در خارج از تلگرام در قالب پیوندهای username.t.meو t.me/username استفاده شوند.
شما می توانید اسامی را در سایت Fragment خریداری یا برای فروش قرار دهید.
این پیام رسان افزود: "کاربرانی که اشتراک Premium دارند اکنون این فرصت را دارند که نه تنها پیام های صوتی، بلکه پیام های ویدیویی را نیز به متن ترجمه کنند.
علاوه بر این، حالت شبانه پیام رسان نیز به روز شده و ایموجی های تعاملی جدیدی نیز معرفی شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала