- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

هشدار هوایی در سراسر اوکراین اعلام شد

© Sputnik / Eugeniy Kotenkoایرانی تحت تعقیب آلمان از طریق پلیس بین الملل در اوکراین بازداشت شد
ایرانی تحت تعقیب آلمان از طریق پلیس بین الملل در اوکراین بازداشت شد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2022
عضو شوید
مقامات اوکراینی از اعلام هشدار حمله هوایی در سراسر این کشور خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اطلاعات نقشه هشدار هوایی آنلاین وزارت امور دیجیتال این کشور، در سراسر اوکراین هشدار هوایی اعلام شده است.
نقشه هشدار هوایی آنلاین در تمام مناطق اوکراین با رنگ قرمز مشخص شده است. در این پیام آمده است که "آژیر ساعت 10.09 به صدا درآمد."
این هشدار همچنین توسط ادارات هر یک از مناطق اوکراین و مقامات شهری کیف تأیید شد. "توجه! هشدار حمله هوایی در کیف اعلام شد!" - در این پیام در کانال تلگرامی دولت کیف آمده است.
دیمیتری لونین، رئیس اداره نظامی منطقه پولتاوا اوکراین در کانال تلگرامی خود نوشت: حمله هوایی یک منطقه است! خطر موشکی.
حملات به زیرساخت های اوکراینی نیروهای مسلح روسیه در 10 اکتبر - دو روز پس از حمله تروریستی به پل کریمه - که به گفته مقامات روسی، پشت آن، سرویس های ویژه اوکراین ایستاده اند - آغاز شد. این حملات بر روی تاسیسات انرژی، صنایع دفاعی، فرماندهی نظامی و ارتباطات در سراسر کشور انجام می شود. از آن زمان، هشدارهای حمله هوایی هر روز در مناطق اوکراین و گاهی در سراسر کشور اعلام شده است. ولودیمیر زلنسکی در اول نوامبر گفت که حدود 40 درصد از زیرساخت های انرژی در اوکراین آسیب دیده است که منجر به قطعی گسترده برق شد.
ارتش روسیه ویدئوی تعامل پهپاد و توپخانه در عملیات ویژه در اوکراین به نمایش گذاشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت دفاع روسیه ویدئویی از نابودی مزدوران خارجی در اوکراین را به اشتراک گذاشت +ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала