- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه ویدئویی از نابودی مزدوران خارجی در اوکراین را به اشتراک گذاشت +ویدیو

© Sputnik / Viktor Antonyuk /  مراجعه به بانک تصاویر ارتش روسیه ویدئوی تعامل پهپاد و توپخانه در عملیات ویژه در اوکراین به نمایش گذاشت
ارتش روسیه ویدئوی تعامل پهپاد و توپخانه در عملیات ویژه در اوکراین به نمایش گذاشت - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2022
عضو شوید
وزارت دفاع ویدئویی از نابودی مزدوران خارجی در عملیات ویژه در اوکراین منتشر کرد.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه روز شنبه گزارش داد که ارتش روسیه طی یک عملیات نظامی ویژه، گروهی از مزدوران خارجی را در یک کمربند جنگلی کشف و به مواضع آن‌ها را از بین برده است.
تصاویر شناسایی شده توسط کوپترها از دشمن، تعیین مختصات آن و انتقال آن به خدمه سامانه های موشکی ضد تانک و نارنجک انداز خودکار، آتش به سوی دشمن، سلاح های ضربتی مانور را نشان می دهد.
همانطور که در وزارت دفاع تعیین شده است، وظیفه شناسایی و انهدام نیروی انسانی و مزدوران خارجی دشمن در یک میدان معین بر عهده یک گروه مشخص گذاشته شد.
وی ادامه داد: پس از شناسایی مقدماتی منطقه از هوا با استفاده از هواپیمای بدون سرنشین، پیشاهنگان برای ضربه زدن به گروه های دشمن و مزدوران متلاشی شدند و با استفاده از سامانه های ضد تانک فاگوت، حمله موشکی به خودروی زرهی دشمن انجام شد. وزارت دفاع گفت که در یک مزرعه جنگلی پنهان شده است.
فرمانده گروه های شناسایی ZVOگفت: "سلاح های سبک و نارنجک اندازآنها به مزدوران، پولندی برخورد کردند. نبرد در جنگل بود، در فاصله 30-50 متری. یعنی در نزدیکترین فاصله ممکن."
مزدوران با از دست دادن توانایی حرکت سریع، در امتداد جبهه به عمق جنگل رفتند و در آنجا با نارنجک انداز اتوماتیک پوشانده شدند که از طرف های مختلف نیروی انسانی دشمن را زیر آتش قرار دادند. پس از اینکه زیر گروه بازرسی به منطقه رفتند، دشمن را کاملا نابود کردند، به سمت محل تخلیه حرکت کردند.
Барражирующий дрон-камикадзе ZALA Ланцет на ежегодной презентации концерна Калашников в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2022
کلوپ ویدیو
از بین بردن قایق نظامی اوکراینی از سوی پهپاد "لانست" + ویدیو
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала