بریتانیا به گناه غرب در درگیری اوکراین اعتراف کرد

© Sputnik / Vladimir Pesnya لندن
 لندن - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عضو شوید
علی رضا وکیل مدافع بریتانیایی شاهی به گناه اروپا و ایالات متحده در آغاز بحران اوکراین اعتراف کرد.
به گزارش اسپوتنیک، الپر علیرضا، مشاور ولیعهد و وکیل مدافع بریتانیا، ایالات متحده و اروپا را مقصر آغاز بحران اوکراین خواند.
به عقیده وی، رهبران کشورهای اتحادیه اروپا و ایالات متحده امریکا از هر فرصتی برای جلوگیری از درگیری قبل از شروع خصومت برخوردار بودند.
علی رضا می‌نویسد: "ی دولت بریتانیایی عاقل‌تر و عمل‌گراتر، تحت رهبری قدرتمند امریکا، می‌توانست روسیه را از برداشتن گام‌های قاطع به جای دفاع تهاجمی از حق حاکمیت هر کشور برای پیوستن به ناتو، بدون توجه به نگرانی‌های امنیتی روسیه منصرف کند".
Здание Министерства иностранных дел РФ  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 25.10.2022
گسترش ممنوعیت ورود نمایندگان اتحادیه اروپا از سوی روسیه پس از تحریم های جدید بر این کشور
او همچنین خاطرنشان کرد که با تمام فرهنگ و تمدن خود، اروپایی ها، از جمله بریتانیایی ها، نتوانستند با روسیه درباره صلح در اوکراین گفتگو کنند.
نویسنده مقاله گفت که در قرن گذشته اروپا دو بار بشریت را وارد جنگ‌های جهانی کرد که جان میلیون‌ها نفر را گرفت. اکنون او به جهان موظف است که این درگیری را متوقف کند.
پیش از آن، در 25 اکتوبر، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه، اشاره کرد که غرب به رهبری ایالات متحده، همچنان به جنگ ترکیبی علیه روسیه ادامه می دهد و در تلاش برای نابودی این کشور، در حال افزایش عرضه تسلیحات به اوکراین است.
لاوروف همچنین خاطرنشان کرد که ایالات متحده و متحدانش در ناتو در حال تبادل اطلاعات با رژیم کیف و استخدام اجیران نظامی هستند. وزیر تاکید کرد که همه اینها باعث می شود این کشورها طرف درگیری باشند.
در پایان ماه سپتامبر، ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور فدراسیون روسیه، گفت که دلایل واقعی جنگ هایبریدی علیه روسیه، طمع غرب و تمایل آن به حفظ قدرت خود در جهان است.
پاپ رم همزمان درباره علل خارجی درگیری روسیه و اوکراین صحبت کرد و خاطرنشان کرد که جنگ جهانی در جریان است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала