دست از کار کشیدن سراسری پرستاران در انگلیس به‌ دلیل آشفتگی اقتصادی

© AFP 2023 / Fabrice Coffriniبحران روسیه - انگلستان: جاسوس یا کابوس
بحران روسیه - انگلستان: جاسوس یا کابوس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عضو شوید
اتحادیه پرستاران انگلیس اعلام کرد، که نزدیک به ۳۰۰ هزار پرستار در اعتراض به کاهش تنخواه و افزایش گرانی در این کشور، دست به اعتصاب سراسری می‌زنند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، در ادامه بحران اقتصادی انگلیس و چالش‌های "ریشی سوناک" نخست‌وزیر جدید این کشور، گفته می‌شود که پرستاران انگلیسی قصد اعتصاب سراسری دارند.
اتحادیه "کالج سلطنتی پرستاری" انگلیس بامداد یکشنبه اعلام کرد، که نزدیک به ۳۰۰ هزار پرستار در اعتراض به کاهش حقوق و افزایش گرانی در این کشور، اعتصاب خواهند کرد و دست از کار می‌کشند.
A man looks through a virtual reality device that shows a 360 degree view of the city of Aleppo, Syria during an Amnesty International protest in Parliament Square to urge the British government to do more to help Syrian refugees, London, Saturday, July 11, 2015. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.11.2022
شورش در مرکز رسیدگی به پناهجویان در انگلیس
اعتصاب پرستاران انگلیسی که با لغو عمل‌های جراحی متعاقب آن همراه خواهد بود، با اعتصاب کارگران بخش‌های مختلفی از صنایع این کشور از جمله خطوط آهن انگلیس در اعتراض به گرانی و کفاف ندادن حقوق همزمان شده است.
"پت کولن" دبیرکل اتحادیه پرستاران انگلیس در بیانیه‌ای گفت: "اعتصاب ما همانقدر که برای پرستاران است، برای بیماران نیز خواهد بود. ما از حمایت آنها (بیماران) برای اعتصاب خود بهره‌مند هستیم".
در بیانیه این اتحادیه آمده است که پرستاران انگلیسی یک دهه است که با کاهش‌های متعدد در دستمزد روبه‌رو بوده و این اولین اعتصاب سراسری اعضای کالج سلطنتی پرستاری انگلیس خواهد بود.
پیش از این نیز کارمندان دانشگاه‌های انگلیس در اعتراض به افزایش هزینه‌های زندگی موافقت خود را با شروع اعتصابات اعلام کردند.
این تصمیم‌گیری تازه در حالی به ناآرامی‌های فزاینده در سراسر انگلیس می‌افزاید که کارگران راه‌آهن، کارکنان بخش بهداشت و کارشناسان بخش حقوقی انگلیس یا دست به اعتصاب زده یا برنامه‌ریزی جهت اعتصاب‌ برای درخواست حقوق و شرایط بهتر دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала