نخست وزیر پیشین ایتالیا: منافع راهبردی اتحادیه اروپا را نمی توان به منافع امریکا کاهش داد

© AP Photo / Olivier MatthysПремьер-министр Италии Джузеппе Конте выступает на пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия
Премьер-министр Италии Джузеппе Конте выступает на пресс-конференции на саммите ЕС в Брюсселе, Бельгия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عضو شوید
رهبر جنبش اپوزیسیون سیاسی-اجتماعی 5 ستاره (D5Z) می گوید: منافع راهبردی اتحادیه اروپا را نمی توان به منافع ایالات متحده کاهش داد و بنابراین اتحادیه اروپا باید برای حل مسالمت آمیز آشفتگی اوکراین ابتکار عمل را به دست گیرد.
به گزارش اسپوتنیک، جوزپه کونته نخست وزیرپیشین و سیاستمدار برجسته ایتالیا در مصاحبه ای روز یکشنبه با روز یکشنبه، روزنامه Quotidiano Nazionale گفت: "اتحادیه اروپا باید منافع راهبردی را دنبال کند که نمی توان آن را به منافع واشنگتن تقلیل داد. باید سر خود را بلند کند. اروپا باید رهبری معتبری از خود نشان دهد که می تواند به راه حلی پایدار و با ثبات برای این مناقشه منجر شود".
На месте попадания российской ракеты в центре Киева - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
راه پایان دادن آشفتگی اوکراین از دید کارشناس امریکایی
وی تاکید کرد: لازم است با نقش فعال اتحادیه اروپا و مشارکت مقدس در یک کنفرانس بین المللی تحت نظارت سازمان ملل متحد حاضر شویم.
به گفته کونته، دولت جدید ایتالیا باید به دنبال اجرای چنین راهبردی در چارچوب اتحادیه اروپا و ناتو باشد. در همین راستا، وی از برنامه های ارسال تسلیحات جدید به کیف انتقاد کرد. ما معتقدیم که اکنون آتش باید متوقف شود و این چرخش به سمت مذاکرات باید انجام شود. ما معتقد نیستیم که پیروی از راهبرد تامین تسلیحات جدید درست است. ما اوکراین را کاملا مسلح کرده ایم، اکنون به چرخش به سمت آتش بس و گفت و گوی صلح نیاز داریم.
روز شنبه، کونته در تظاهرات هزاران نفری در رم شرکت کرد که شرکت کنندگان در آن خواستار گفتگوهای صلح درباره اوکراین شدند. وی تاکید کرد، که این اقدام توسط "بسیاری از شهروندانی که هنوز فرصت شنیده شدن را نداشته اند و به طور جدی نگران راهبردی هستند که تنها واقعیت آن تشدید مداوم نظامی، افزایش خونریزی و خطر انفجار هسته ای است" انجام شده است.
رهبر D5Z تاکید کرد، که نویسندگان چنین راهبرد اکنون باید با افکار عمومی سر و کار داشته باشند و دوباره خواستار بحث در مورد موضوع ارسال تسلیحات جدید به کیف در پارلمان ایتالیا شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала