- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

راه پایان دادن آشفتگی اوکراین از دید کارشناس امریکایی

© AP Photo / Adam SchreckНа месте попадания российской ракеты в центре Киева
На месте попадания российской ракеты в центре Киева - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عضو شوید
نویسنده یک پورتال امریکایی نوشته است، که گفت و گو تنها راه پایان دادن به آشفتگی اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، دانیل دیویس نویسنده پورتال 19fortyfive بر این باور است، که با وجود اظهارات بلند سیاستمداران غربی، مذاکرات بین کیف و مسکو تنها راه برون رفت از بحران اوکراین باقی مانده است.
او گفت، که زلنسکی هنوز فرصت دارد تا قبل از زمستان به گفتگوها بازگردد.
به گفته نویسنده مقاله، سیاستمداران امریکایی و اوکراینی که به رژیم زلنسکی وعده پیروزی سریع در میدان نبرد می‌دهند، کیف را برای طولانی‌تر کردن درگیری آماده می سازند، که تنها به رنج مردم غیرنظامی منجر می‌شود، اما این تعادل راهبرد را تغییر نخواهد داد.
Флаги Украины и США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
امریکا از اوکراین می خواهد تا آماده ای گفت و گو با روسیه باشد
دیویس توضیح داد: "واقعیت‌های سخت و سرد نشان می‌دهند که برعکس، هیچ پایانی برای بحران متصور نیست و محتمل‌ترین گزینه - اگرچه در دنیای غرب نامحبوب است - حل و فصل از طریق مذاکره باقی می‌ماند".
وی تاکید کرد، که شرایط مذاکرات بین روسیه و اوکراین از زمان آغاز عملیات ویژه روسیه تغییر نکرده است و این تنها تایید می کند که زمان بازگشت زلنسکی به گفتگو فرا رسیده است. "احتمال زیادی وجود دارد که نبرد با نوعی توافق مذاکره به پایان برسد که در آن هر طرف به آنچه می‌خواهد می‌رسد و هیچ‌یک از طرفین هر آنچه را که می‌خواهند به دست نمی‌آورند. این امر می‌توانست پیش از از فیبروری 2022 محقق شود. حتی یک بار در ماه مارچ دیدارهای استانبول ممکن شد. حل و فصل حتی در حال حاضر، پیش از شروع زمستان امکان پذیر است".
یادآوری می کنیم، که روسیه در 24 فیبروری عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از مردمی خواند که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کیف قرار گرفته اند." به گفته وی، برای این منظور، برنامه ریزی شده است که "نازی زدایی و غیرنظامی سازی اوکراین" انجام شود، تا همه جنایتکاران جنگی که مسئول "جنایت های خونین علیه غیرنظامیان" در دونباس هستند، به دست عدالت سپرده شوند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала