هند میخواهد میانجی بین روسیه و اوکراین شود

© Sputnik / Vladimir Astapkovich /  مراجعه به بانک تصاویر Премьер-министр Индии Нарендра Моди на пленарном заседании Санкт-Петербургского международного экономического форума 2017
Премьер-министр Индии Нарендра Моди на пленарном заседании Санкт-Петербургского международного экономического форума 2017 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عضو شوید
هند در حال بررسی تبدیل شدن به یک میانجی مهم در حل مناقشه بین روسیه و اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، نیویارک تایمز به نقل از مقامات می نویسد که هند در حال بررسی تبدیل شدن به یک میانجی در حل مناقشه بین روسیه و اوکراین است.
مقامات دولت هند فعلاً در حال بحث در مورد نقش هند در تلاش های صلح هستند که زمان آن فرا رسد.
بر اساس اطلاعات دو مقام هندی، امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، پیش از این با نارندرا مودی، صدارعظم هند درباره امکان برگزاری مذاکرات صلح میان روسیه و اوکراین گفتگو کرده بود. با این همه، این ایده هرگز عملی نشد. به گفته مقامات هندی، در آن زمان مشخص نبود که غرب چگونه حل و فصل مسالمت آمیز درگیری در اوکراین را تصور می کرد.
Глава МИД Украины Дмитрий Кулеба - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.03.2022
وزیر خارجه اوکراین از هند خواست در مذاکرات با روسیه میانجیگری کند
خاطرنشان می شود که دیپلمات ها همچنین در مورد امکان میانجیگری مشترک هند، اسرائیل و امارات گفتگو کردند.
پیش از این، واشنگتن پست به نقل از افراد مطلع گزارش داده بود که دولت جو بایدن، رئیس جمهور امریکا به طور خصوصی از رهبری اوکراین می خواهد که برای مذاکره با روسیه آماده باشد.
مجله وال استریت به نقل از منابع نوشت که کشورهای غربی به طور خصوصی در حال گفتگو درباره شرایط احتمالی صلح بین روسیه و اوکراین هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала