- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

وزارت دفاع روسیه: 620 شبه نظامی و مزدور در دونتسک و لوهانسک و منطقه خارکف کشته شدند

© Sputnik / Vitaliy Belousov /  مراجعه به بانک تصاویر Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве
Здание Министерства обороны Российской Федерации на Фрунзенской набережной в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عضو شوید
وزارت دفاع روسیه روز یکشنبه اعلام کرد، نیروهای روسیه در منطقه جمهوری خلق دونتسک و جمهوری خلق لوهانسک و منطقه خارکف در یک شبانه روز 620 شبه نظامی و مزدور از آن میان از ایالات متحده را از بین بردند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع روسیه امروز اعلام کرد، که در منطقه شهرک کراسنی لیمان جمهوری خلق دونتسک، در نتیجه حمله دقیق نیروهای هوافضای روسیه، "بیش از 100 شبه نظامی تشکیلات ملی و مزدوران خارجی از جمله حدود 40 مزدور از ایالات متحده، بریتانیا و لهستان و همچنین 10 خودروی زرهی رزمی از بین برده شدند".
بر پایه گزارش وزارت دفاع روسیه، در جهت کوپیانسک، گروه تاکتیکی گردان اوکراین، با تقویت ملی گرایان، سعی کرد به مواضع نیروهای روسی در بخش باریکی از جبهه در جهت شهرک نووسلوفسکوی جمهوری خلق لوهانسک حمله کند.
На месте попадания российской ракеты в центре Киева - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
راه پایان دادن آشفتگی اوکراین از دید کارشناس امریکایی
این وزارتخانه گفت: "با حملات هوانوردی ارتش، سیستم های شعله افکن سنگین، آتش توپخانه و اقدامات فعال نیروهای روسی، واحدهای دشمن متوقف شدند. آنها مورد اصابت آتش قرار گرفتند".
افزون بر این، وزارت دفاع روسیه تصریح کرد، که دشمن با استفاده از نیروهای یک گروه تاکتیکی شرکتی، اقدام به حمله به مواضع روسیه در منطقه شهرک کوتویاروفکا در منطقه خارکف کرد. در نتیجه وارد شدن خسارت آتش، حمله خنثی شد.
این وزارتخانه اعلام کرد: "در طول روز 200 نظامی اوکراینی، هشت تانک، 9 خودروی زرهی رزمی و هشت خودروی پیکاپ در این مسیر از بین برده شدند".
در جهت کراسنو-لیمانسکی، دشمن با دو گروه تاکتیکی گردان در جهت شهرک های پلوشچانکا، آرتموفکا، استلماخوفکا جمهوری خلق لوهانسک و یامپولوفکا جمهوری خلق دونتسک حمله ناموفق را انجام داد. در نتیجه حملات توپخانه و هوانوردی ارتش روسیه، تا 250 نظامی و ملی‌گرای اوکراینی، دو دستگاه تانک، چهار خودروی زرهی، یک سامانه راکت پرتاب چندگانه گراد، یک دستگاه توپخانه خودکششی و 12 خودرو منهدم شد.
وزارت دفاع روسیه افزوده است، که در جهت جنوب دونتسک، آتش توپخانه روسیه و اقدامات فعال گروه های تهاجمی، واحدهای اوکراینی را در مناطق شهرک های پاولوفکا، نوومیخایلوفکا و ورموفکا جمهوری خلق دونتسک شکست داد. بیش از 70 نظامی اوکراینی، یک تانک، یک خودروی جنگی پیاده نظام، چهار کامیون وانت و دو هویتزر M777 ساخت امریکا از بین برده شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала