- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

پذیرفتن اوکراین به بدون برق، آب و گرمایش ماندن کیف

© AP Photo / Efrem LukatskyНа месте попадания российской ракеты в Киеве
На месте попадания российской ракеты в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عضو شوید
شهردار کیف از خطر ماندن پایتخت اوکراین بدون برق، آب و گرمایش خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، ویتالی کلیچکو، شهردار پایتخت اوکراین به نقل از Strana.ua، در خطر باقی ماندن کیف بدون برق، آب و گرمایش است. ما هر کاری انجام می دهیم تا این اتفاق نیفتد، اما دشمنان ما هر کاری انجام می دهند تا پایتخت بدون گرما، برق و آب باقی بماند. منابع زیادی از سوخت، جنراتور، غذا و مقدار زیادی آب در حال حاضر ایجاد شده است.
او گفت، نقاط گرمایش ایجاد شده است.
На месте попадания российской ракеты в Киеве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
شهردار کیف: سیستم های دفاع هوایی جدید دریافت کردیم
کلیچکو پیش از این از باشندگان این شهر خواسته بود که در مصرف برق به ویژه در صبح و عصر صرفه جویی کنند.
وی همچنین گزارش داد، که 450000 آپارتمان در کیف بدون برق مانده اند، که یک و نیم برابر بیشتر از روزهای گذشته است، وضعیت به دلیل بار بیش از حد سیستم انرژی کشور همچنان دشوار است. در برخی از مناطق اوکراین محدودیت هایی در مصرف برق اعمال شده است. در 4 نوامبر، خاموشی اضطراری در کیف آغاز شد.
یادآوری می کنیم، که از 10 اکتوبر، نیروهای روسی حملات دوربرد و هدایت شونده دقیقی را در برابر تاسیسات دفاعی، فرماندهی نظامی و سیستم های ارتباطی در سراسر اوکراین انجام داده اند که باعث قطعی گسترده برق شده است.
ولادیمیر پوتین این اقدام را پاسخی به حمله تروریستی به پل کریمه و سایر حملات به اهداف غیرنظامی در روسیه که توسط مقامات کیف انجام شده است، خواند. رئیس جمهور روسیه خاطرنشان کرد، که مسکو به هر گونه تلاش برای خرابکاری در خاک این کشور واکنش سختی نشان خواهد داد. به گفته طرف اوکراینی، تنها در نتیجه حملات موشکی در روزهای 10 و 11 اکتوبر، حدود 30 درصد زیرساخت های انرژی کشور مورد اصابت قرار گرفته است.پیش از این در اول نوامبر، اطلاعاتی در مورد آسیب به 40 درصد از زیرساخت های انرژی اوکراین در وب سایت ولودیمیر زلنسکی ظاهر شد. نیروهای مسلح روسیه از 24 فیبروری عملیات نظامی ویژه ای را در اوکراین انجام می دهند. ولادیمیر پوتین هدف آن را آزادسازی دونباس و تضمین امنیت روسیه خواند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала