زخمی شدن 9 نفر در تیراندازی به سوی رهگذران در فیلادلفیا

© Depositphotos.com / KvitkanastroyuПолиция Филадельфии, США
Полиция Филадельфии, США - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
عضو شوید
پولیس امریکا از زخمی شدن دستکم نه نفر در فیلادلفیا در یک تیراندازی خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از فارس، شبکه امریکایی "سی‌بی‌اس" گزارش داد دستکم نُه نفر در منطقه کنزینگتون و آلگنی شهر فیلادلفیا در ایالت پنسلیوانیا هدف گلوله قرار گرفتند.
این شبکه امریکایی به نقل از منابع پولیس گزارش داد قربانیان این تیراندازی بر اساس شدت زخم وارده به شماری از درماندگاه برده شده اند.
Полиция штата Мэриленд блокирует дорогу - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 02.08.2022
تیراندازی خونین در پایتخت امریکا
به گزارش شبکه "ان‌بی‌سی"، بازرس اداره پولیس فیلادلفیا گفت احتمالاً تعداد قربانیان بیشتر از آمار اولیه است. جان استنفورد معاون اول کمیسر پولیس فیلادلفیا هم در خصوص این تیراندازی گفت چند فرد مسلح از یک خودرو در منطقه کنزینگتون خارج شدند و حدود ۴۰ گلوله شلیک کردند. به گفته وی، حال دو نفر از مجروحان این تیراندازی وخیم است و هفت نفر دیگر وضعیت پایداری دارند.
این تیراندازی بیرون یک بار در این منطقه حدود ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه شب رخ داد. پولیس نتوانست عاملان تیراندازی را دستگیر کند و انگیزه این تیراندازی خونین هم مشخص نیست.
این تیراندازی خونین به دنبال مجموعه‌ای از تیراندازی‌های مرگبار در مدارس آمریکا صورت می‌گیرد که فقط در سال جاری به کشته و زخمی شدن ده‌ها نفر منجر شده و به مباحث طولانی درباره کنترل سلاح در ایالات متحده دامن زده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала