پایان نشست سران آب و هوا در مصر با پیام ویدیویی زلنسکی

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press OfficeПрезидент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.11.2022
عضو شوید
نشست سران آب و هوا در مصر با پیام ویدیویی برنامه ریزی نشده زلنسکی به پایان رسید.
به گزارش اسپوتنیک، نشست دو روزه سران در چارچوب کنفرانس سازمان ملل متحد در مورد تغییرات آب و هوا (COP27) با سخنرانی سران بیش از 120 کشور با پیام ویدئویی ولادیمیر زلنسکی پایان یافت، که در برنامه قرار نداشت.
بیش از 120 سران کشورها در این کنفرانس در روزهای دوشنبه و سه شنبه سخنرانی های کوتاهی داشتند و همچنین در شش میزگرد شرکت کردند. به رهبرانی که در لیست سخنرانان 7-8 نوامبر نیستند، فرصتی برای سخنرانی در بخش دوم بخش سطح بالا در 15-16 نوامبر داده می شود. در فهرست رسمی سخنرانان که دائماً تکمیل و تغییر می‌کرد، سخنرانی زلنسکی حتی در روز سه‌شنبه پس از شروع سخنرانی‌ها نیز برنامه‌ریزی نشده بود، اما مشخص شد که در یک سری سخنرانی‌های دیگر، این سخنرانی نهایی است.
Президент России Владимир Путин и президент Украины Владимир Зеленский. Архивное фото - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2022
اندونزیا امیدوار است که پوتین و زلنسکی در جی20 شرکت نمایند
زلنسکی بیشتر سخنرانی خود را به درگیری اختصاص داد و فدراسیون روسیه را از جمله به بحران انرژی متهم کرد. او همچنین از کسانی که فقط شفاهی وعده کمک مالی در مبارزه با تغییرات آب و هوایی را می دهند انتقاد کرد.
پس از آغاز عملیات نظامی ویژه در اوکراین، غرب فشارهای تحریمی در برابر روسیه را تشدید کرد. اختلال در زنجیره تامین باعث افزایش قیمت سوخت و مواد غذایی در اروپا و ایالات متحده شده است. COP27 روز یکشنبه در تفرجگاه شرم الشیخ مصر افتتاح شد و سامح شکری وزیر امور خارجه مصر به عنوان رئیس این کنفرانس انتخاب شد. وزیر گفت، که کشورهای افریقایی برای مقابله با اثرات تغییرات آب و هوایی نیاز به بودجه دارند زیرا جمعیت از آن رنج می برند بدون اینکه سهم زیادی در تغییرات آب و هوایی داشته باشند. بیش از 120 سران کشورها در این نشست در روزهای دوشنبه و سه شنبه به عنوان بخشی از کنفرانس سخنرانی خواهند کرد. بیش از 44 هزار نفر در این کنفرانس شرکت می کنند که در 18 نوامبر به پایان می رسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала