سخنگویی زلنسکی گویندگی از انشعاب در ناتو می کند

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Office Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными
Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2022
عضو شوید
باریش دوستر، روزنامه نگار در مقاله خود برای روزنامه جمهوریت ترکیه تاکید کرده است که اعلام آمادگی ولودیمیر زلنسکی، رهبر اوکراین برای گفت و گو با مسکو، شکاف در ناتو را نشان داد.
به گزارش اسپوتنیک، در مقاله منتشره این نشریه آمده است: "زلنسکی گفت که آماده مذاکره با پوتین است. این رویداد وضعیت نیروهای مسلح اوکراین و شکاف در اتحادیه آتلانتیک شمالی را نشان می‌دهد."
دوستر توجه خود را به این واقعیت جلب کرد که واشنگتن نفوذ خود را از دست داده و کشورهای عضو اتحادیه اروپا در شرایط نگرانی به خاطر بحران به وجود آمده از یکدیگر فاصله می گیرند.
Церемония подписания договоров о вхождении в РФ ДНР, ЛНР, Запорожской и Херсонской областей состоялась в Кремле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.10.2022
قدیروف به زلنسکی: ما هشدار داده بودیم که روسیه هنوز شروع نکرده است
آمادگی برلین و چین برای توسعه روابط با مسکو، علیرغم همه مخالفت های طرف امریکایی به عنوان نمونه ذکر شده است. این روزنامه نگار به این نتیجه رسید که "هر شرکت کننده مشغول نجات جان خود است.
روز سه‌شنبه، ولودیمیر زلنسکی، پس از گزارش رسانه‌های غربی مبنی بر اینکه کیف به سمت گفت‌وگو با روسیه سوق داده شده، شرایط اوکراین را برای آغاز گفت‌وگو نام برد. به گفته وی، این "احیای تمامیت ارضی، احترام به منشور ملل متحد، جبران همه خسارات، مجازات همه جنایتکار ان جنگی و تضمین عدم تکرار این اتفاق است." این درحالی است که پیشتر زلنسکی فرمان مبنی بر اجرای تصمیم شورای امنیت ملی و دفاع اوکراین درباره عدم امکان مذاکره با ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه را امضا کرده بود.
وی همچنین گفت که اوکراین تا زمان که پوتین رئیس جمهور باشد، هیچ مذاکره ای با روسیه انجام نخواهد داد.
دمیتری پسکوف، سخنگوی رئیس جمهور روسیه گفت: روسیه همچنان برای مذاکره با اوکراین آماده است اما فعلاً امکان ادامه آن وجود ندارد، زیرا در کیف، عدم تداوم هرگونه مذاکره با طرف روسی به قانون تبدیل شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала