نبنزیا: سرنوشت مردم عادی افغانستان آخرین نگرانی غرب است

© Sputnik / Nancy Siesel /  مراجعه به بانک تصاویر نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند
نبنزیا: سرویس های خارجی برای داعش در افغانستان جنگ افزار تهیه می کنند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2022
عضو شوید
کشورهای غربی با استفاده از موضوع مالی به عنوان اهرم فشار بر مقامات افغانستان، نمی خواهند تا در مورد آزادسازی دارایی های افغانستان به طور جدی بحث کنند.
به گزارش اسپوتنیک، واسیلی نبنزیا، نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد روز پنجشنبه در نشست مجمع عمومی سازمان جهانی بیان کرد که کشورهای غربی بدون تلاش برای استفاده از موضوع مالی به عنوان اهرم فشار بر مقامات افغانستان، آمادگی ندارند تا در مورد آزادسازی دارایی های افغانستان به طور جدی بحث کنند.
در شرایط وخامت اوضاع انسانی و اقتصادی در افغانستان، قطعنامه مجمع عمومی در مورد افغانستان پیشنهاد شده از سوی کشورهای غربی مشکل حل سریع موضوع نسبتاً طولانی عدم انسداد دارایی های افغانستان برای بهبود اقتصادی کشور را پشت سر گذاشته است. نبنزیا گفت: آمادگی کشورهای کمک کننده غربی برای بحث جدی در مورد این موضوع بدون تلاش برای استفاده از موضوع مالی به عنوان اهرم فشار بر مقامات بالفعل.
نماینده دایمی روسیه در سازمان ملل خاطرنشان کرد: "در عین حال، بدیهی است که سرنوشت افغان‌های عادی که از امکانات اولیه زندگی برخوردار نیستند، آخرین نگرانی برای این کشورها است." ما از تظاهرات ناامید شده‌ایم. عدم تمایل برخی از همکاران غربی حتی به ذکر نقش سازمان های منطقه ای از جمله معاهده امنیت جمعی شانگهای و سازمان همکاری اسلامی و نیز در نظر گرفتن پیشنهادات کشورهای منطقه برای ارتقای بهبود اجتماعی-اقتصادی و توسعه متعاقب آن کشور.
هند - روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2022
تهدیدات تروریستی افغانستان برعلیه هند و روسیه افزایش یافته است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала