امارات مجهز با تکسی های بالدار می گردد

© AP Photo / John LocherВоздушное такси Bell Nexus 4EX на CES tech show в Лас-Вегасе
Воздушное такси Bell Nexus 4EX на CES tech show в Лас-Вегасе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2022
عضو شوید
میدان های هوایی ابوظبی قصد دارند تکسی های پرنده را برای حمل و نقل مردم و کالا راه اندازی نماید.
به گزارش اسپوتنیک، مقامات ایالات متحده نگران خروج احتمالی اروپا از تحریم های ضد روسیه در پس زمینه وخامت اوضاع اقتصادی در منطقه هستند.
در مقاله پولیتیکو آمده است که مقامات امریکایی مستقر در اروپا به همتایان خود در واشنگتن هشدار می دهند مبنی بر اینکه برخی از کشورهای که جمعیت آنها از روسیه حمایت می کنند، نسبت به تحریم ها خشمگین شده اند و امریکا را به افزایش هزینه ها متهم می کنند.
In this Sunday, July 8, 2018, photograph, 2018 Model 3 sedans sit on display outside a Tesla showroom in Littleton, Colo - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 29.04.2022
ماسک تکسی بدون سرنشین می سازد
خاطرنشان می شود که افزایش قیمت برق منجر به اعتراضات در شهرهای اروپای شده است که دولت های محلی را مجبور به فکر کردن به نیازهای شهروندان نموده است.
پیش از این، الکساندر ووچیچ، رئیس‌جمهور صربستان، به دلیل افزایش پیش‌بینی‌شده قیمت برق در بحبوحه کمبود گاز، زمستان "به‌طور جهنمی سخت" را در اروپا پیش‌بینی کرده بود.
آدام توز، استاد تاریخ پوهنتون کلمبیا، در مقاله ای برای مجله فارین پالیسی، خاطرنشان کرد که اتحادیه اروپا در زمستان امسال به دلیل قطع گاز از روسیه ممکن است با یک بحران جدی مواجه شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала