فرستادن دو بمب افکن از سوی امریکا به خاورمیانه برای نمایش قدرت

© Sputnik / Ministry of Defence of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Российские истребители СУ-27 перехватили американский бомбардировщик над Чёрным морем
Российские истребители СУ-27 перехватили американский бомбардировщик над Чёрным морем - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2022
عضو شوید
منابعی از پنتاگون از فرستادن دو بمب افکن هسته ای امریکا به خاورمیانه خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، پولیتیکو به نقل از منابع پنتاگون گزارش داد، که ایالات متحده در بحبوحه برنامه های ادعایی ایران برای یورش به زیرساخت های انرژی عربستان سعودی، دو بمب افکن B-52 با قابلیت حمل کلاهک های هسته ای را به خاورمیانه فرستاده است.
وال استریت ژورنال پیشتر گزارش داده بود، که ریاض اطلاعاتی را درباره "یورش زود هنگام" ایران به اهدافی در عربستان سعودی با ایالات متحده به اشتراک گذاشته است.
بمب افکن های B-52 امریکایی از اروپا رفتند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2019
بمب افکن های B-52 امریکایی از اروپا رفتند
به نوبه خود، یکی از طرفین پولیتیکو گفت، که تهران قصد دارد به عربستان سعودی یورش کند و اهداف زیرساخت انرژی پادشاهی عربستان می تواند هدف حمله قرار گیرد.
یکی از منابع پولیتکو گفته است: " ما نباید تعجب کنیم که بخشی از ماشین دولتی ایران وجود دارد که معتقد است اکنون زمان بسیار خوبی برای انجام حملات جدید در منطقه است. این تاکتیک این رژیم است. ما در حال رصد گزارش های تهدیدات هستیم. آنها برای ما بسیار نگران کننده هستند".
پیش از این وزارت اطلاعات و سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران اعلام کرده بودند، که اغتشاشات و اعتراضات در ایران به مرگ دختر جوان مهسا امینی کاملاً توسط سرویس‌های اطلاعاتی عربستان سعودی، امریکا، انگلیس و اسرائیل طراحی و اجرا شده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала