کلوپ ویدیو

قوای دافع هوای روسیه حملات اوکراین به ساحل چپ دریای دنیپر را دفع کرد+ویدئو

© Photo / РИА НовостиВид на реку Днепр и Херсон
Вид на реку Днепр и Херсон - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2022
عضو شوید
دستگاه دافغ هوا روسیه حملات ضربتی را که قوای مسلح اوکراین در جریان انتقال کندک ها به کرانه چپ رودخانه دنیپر سعی داشتند به نیروهای روسی وارد کنند، دفع کردند.
به گزارش اسپوتنیک، قوای دافع هوای روسیه شب گذشته پهپادها و راکت‌های اوکراینی از جمله راکت امریکایی" هیمارس" ( HIMARS) را که سعی داشتند هنگام مانور قوای روسی برای حرکت به سمت ساحل چپ دریا دنیپر به پل آنتونوفسکی و پانتون‌ها حمله کنند، سرنگون کرد.
گروه فیلمبرداری در مسیر حرکت خود حتی یک وسیله نقلیه یا تجهیزات روسی ندید که نیروهای مسلح اوکراین توانسته باشند به آن آسیب برسانند.
تورن جنرال ایگور کاناشینکوف نماینده رسمی وزارت دفاع روسیه  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.10.2022
دستگاه دافع هوا روسیه 15 پهپاد، 6 گلوله HIMARS MLRS و یک راکت HARM را منهدم نموده است
ارتشبد سرگئی سوروویکین قوماندان گروپ مشترک قوای روسیه 9 نوامبر اعلام کرد که تصمیم برای دفاع از کرانه چپ دریایی دنیپر به منظور حفظ جان نظامیان و توانایی رزمی اتخاذ شده است. سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه به او دستور داد تا تمام اقدامات را برای انتقال امن نیروها در خرسون از ساحل راست رودخانه دنیپر انجام دهد.
سوروویکین خاطرنشان کرد، نیروهای مسلح اوکراین همچنان به تیرباران کاخوفکا ادامه می دهند، این می تواند باعث آن گردد که تلفات قابل توجهی در پی خواهد داشت. همچنین خطر آن وجود دارد که اگر سربازان از ساحل راست دنیپر خارج نشوند، در آنجا منزوی شود. علاوه بر این، گروپ مستقر در اطراف خرسون به دلیل حملات توپچی اوکراین به کریدورهای حمل و نقل با مشکلات تامینی مواجه است.
Последствия серии хлопков в Белгороде - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 15.10.2022
فعال شدن سیستم دافع هوا بر فراز شهر بلگراد روسیه + ویدئو
این قوماندان نظامی روس تاکید کرد که بیش از 115 هزار غیرنظامی از منطقه تخلیه شدند.
وی افزود تلفات دشمن از اوت تا سپتامبر در این بخش از جبهه بیش از 9.5 هزار کشته و زخمی بوده است در حالی که نیروهای روسی هفت تا هشت برابر کمتر تلفات داده اند.
وزارت دفاع روسیه دیروز گزارش داد که قوای مسلح روسیه در حال مانور دادن به مواضع آماده شده در ساحل چپ دنیپر در راستای نیکولایف-کریووی روگ هستند که کاملاً مطابق با طرح مربوطه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала