اظهارات مکرون درباره روسیه خشم فرانسوی ها را برانگیخت

© Sputnik / Dominique Boutin /  مراجعه به بانک تصاویر پاریس فرانسه در وضعیت همه گیری ویروس کرونا
پاریس فرانسه در وضعیت همه گیری ویروس کرونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
عضو شوید
خوانندگان فیگارو از مکرون به خاطر سخنان زلنسکی درباره خرسون انتقاد کردند
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه فرانسوی فیگارو بیانیه امانوئل ماکرون، رئیس جمهور فرانسه، که در آن به ولودیمیر زلنسکی همتای اوکراینی خود به خاطر خروج نیروهای روسیه از خرسون تبریک گفت، محکوم کردند.
یکی از کاربران نوشت: "رئیس جمهور فرانسه علناً به زبان انگلیسی تسلیم خود را به ایالات متحده و جنگ با روسیه در اوکراین ابراز می کند. من در ضرر هستم."
یکی دیگر افزود: "در حال حاضر به انگلیسی تبریک می گویم! از اربابانش از ایالات متحده و ناتو می مکد. تنها توصیه ای که می توانم به مکرون و زلنسکی کنم این است که روسیه را عصبانی نکنند."
نمی دانم آیا ماکرون می داند که با سیاست ضد روسی خود فرانسوی ها را از سرما و گرسنگی به مرگ محکوم می کند؟ از خواننده دیگری پرسید.
کاربر چهارم گفت: "و هیچ اشاره ای به مذاکره نشد. یک جنگ طلب دیگر."
مفسر پنجم تاکید کرد: ماکرون بهتر بود به جای تبریک یک پیروزی ساختگی به زلنسکی، زمینه را برای مذاکرات صلح فراهم می کرد. ما به جنگ جهانی دیگری نیاز نداریم! کاهش تنش در اروپا بسیار مهم است.
در 9 نوامبر، فرمانده گروه مشترک نیروهای روسیه، ژنرال ارتش سرگئی سورووکین، اعلام کرد که تصمیمی برای دفاع در ساحل چپ دنیپر برای نجات جان نیروهای نظامی و توانایی رزمی اتخاذ شده است. وزیر دفاع سرگئی شویگو به او دستور داد تا تمام اقدامات را برای انتقال امن نیروها در جهت خرسون از ساحل راست رودخانه انجام دهد.
به گفته وزارت دفاع، بیش از 30000 پرسنل نظامی روسیه و حدود 5000 قطعه سلاح و تجهیزات به ساحل چپ رودخانه آورده شده است. این عملیات بدون تلفات پرسنل و توپخانه انجام شد.
Председатель ОБСЕ Ивица Дачич - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 06.11.2022
مقام های صربستان طرح آلمان و فرانسه برای اسکان در کوزوو را رد کردند
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала