پوشیدن رنگ سبز در شام جشن (آسه آن) برای حمایت از قرارداد غلات

© Sputnik / Пресс-служба МИД РФ /  مراجعه به بانک تصاویر Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
عضو شوید
لاوروف و گوترش برای شام جشن اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن) پیراهن های سبز رنگ انتخاب کردند.
به گزارش اسپوتنیک، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه و آنتونیو گوترش، دبیرکل سازمان ملل متحد، رنگ سبز پیراهن های سنتی را انتخاب کردند، که به طور خاص برای شرکت در شام جشن اجلاس سران (آسه آن) - اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا که این روزها در کامبوج برگزار می شود، دوخته می شود.
البته گفته میشود که انتخاب این رنگ با توجه به تمدید احتمالی قرارداد غلات که در 19 نوامبر منقضی می شود، یک تصادف نمادین به نظر می رسد.
عصر شنبه، یک شام جشن در پنوم پن به مناسبت رویدادهای آسه آن برگزار می شود. به طور سنتی، در هنگام شام، وزرا پیراهن های ملی را می پوشند که مخصوص آن ها از کشوری که رئیس آسه آن است ساخته شده و دست در دست هم عکس می گیرند. این اولین باری نیست که سازمان دهندگان (آسه آن) نتوانستند اندازه وزیر را حدس بزنند - در سال 2016 در لائوس، پیراهنی به لاوروف دوخته شد که همچنین مناسب نبود، او مجبور شد با کت و شلوار برود.
برخلاف رویداد قبلی (آسه آن) در آگوست امسال که پیراهن وزیر خیلی کوچک بود. این بار این پیراهن با سایز لاوروف مطابقت داشت.
قابل یادآوری است که، اتحادیه کشورهای جنوب شرقی آسیا (آسه آن) متشکل از کامبوج، تایلند، مالزیا، اندونزیا، فیلیپین، سنگاپور، برونئی، ویتنام، لائوس و میانمار است. شرکای گفتگوی همه جانبه این بلوک عبارتند از: چین، ایالات متحده امریکا، روسیه، جاپان، کوریای جنوبی، هند، استرالیا، نیوزیلند، کانادا، اتحادیه اروپا و بریتانیا. شرکای "بخشی" آسه آن ناروی، پاکستان، سوئیس و ترکیه، "شرکای توسعه" چیلی، فرانسه، آلمان و ایتالیا هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала