اتحادیه اروپا در پی منزوی کردن روسیه در اجلاس G20 است

© Sputnik / Denis BolotskyHội nghị thượng đỉnh G20 Indonesia 2022
Hội nghị thượng đỉnh G20 Indonesia 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
عضو شوید
تلگراف: اتحادیه اروپا و بریتانیا می خواهند هیئت روسیه را در اجلاس G20 منزوی کنند
به گزارش اسپوتنیک، نشریه تلگراف گزارش داد، اتحادیه اروپا و بریتانیا به دنبال منزوی کردن هیئت روسی در نشست آتی گروه 20 خواهند بود و قصد دارند سخنرانی های آن را تحریم کنند.
یکی از نمایندگان سرویس خارجی اروپا توضیح داد که شرکای غربی می خواهند نشان دهند که "جامعه بین المللی به اقدامات مسکو در اوکراین فکر می کند."
این روزنامه به نقل از این مقام آمریکایی نوشت: "این همچنین به معنای جلوگیری از ملاقات آنها با سرگئی لاوروف یا هر کسی که ریاست هیئت روسی را برعهده دارد، یا اینکه مردم هنگام صحبت روسیه بیرون بیایند، جلوگیری شود.
این نشریه می‌گوید اروپایی‌ها به همکاران روسی خود اطلاع خواهند داد که هرگونه مذاکره باید بر اساس شرایط قابل قبول کی یف انجام شود.
این منابع تاکید کردند که چین، برخلاف ایتالیا، آلمان، اسپانیا و فرانسه، به انزوای روسیه کمک نخواهد کرد. انتظار می رود که مسکو و پکن سعی کنند بیانیه مشترک کشورها را "نرم کنند".
شی جین پینگ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 04.11.2022
چین خواستار حل مسالمت‌آمیز بحران اوکراین شد
یک مقام اتحادیه اروپا که روابط روسیه و چین را "دوستی بی حد و حصر" توصیف کرد، گفت: چین و روس ها از نزدیک با هم همکاری می کنند.
تلگراف افزود: رئیس جمهور ولودیمیر زلنسکی در این اجلاس شرکت نخواهد کرد، اما در رویدادی به صورت آنلاین در مورد تأثیر بحران اوکراین بر امنیت غذایی جهانی صحبت خواهد کرد.
نشست سران گروه 20 در روزهای 15 تا 16 نوامبر در بالی برگزار می شود. وزارت امور خارجه به ریانووستی گفت که ریاست هیئت روسی بر عهده سرگئی لاوروف، رئیس این وزارتخانه خواهد بود.
آمریکا آماده کمک به زلنسکی برای خروج از پایتخت اوکراین است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2022
توافق محرمانه زلنسکی با آمریکا را فاش شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала