- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

مدودف: بازگشت روسیه به سرزمین های اجدادی خود ادامه خواهد داشت

© Sputnik / Ekaterina Shtukinaمدودوف
مدودوف - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
عضو شوید
مدودوف: امروز روسیه نظم جهانی عادلانه آینده را شکل می دهد، به تنهایی علیه غرب می جنگد، از شهروندان خود محافظت می کند و سرزمین های اجدادی خود را باز می گرداند.
به گزارش اسپوتنیک، روز شنبه 12 نوامبر توسط دیمیتری مدودف، معاون رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه تاکید شد.امروز روسیه نظم جهانی عادلانه آینده را شکل می دهد، به تنهایی علیه غرب می جنگد، از شهروندان خود محافظت می کند و سرزمین های اجدادی خود را باز می گرداند.
مدودف در این باره نوشت: "می خواهم به شما یادآوری کنم که این روسیه است که از شهروندان خود محافظت می کند. و این کشور ما است که در حال بازگشت است و زمین های اجدادی روسیه را بازگردانده است و نه برعکس. و این بازگشت ادامه خواهد داشت." کانال تلگرامی وی، این نشریه را به نتایج مهم سال کشور اختصاص داد که به گفته وی، "در روال زندگی دشوار روزمره و تحت تأثیر تصمیمات بسیار دشوار نظامی" شروع به بازنویسی کرد.
همچنین نایب رئیس شورای امنیت فدراسیون روسیه تاکید کرد که "این روسیه است که امروز نظم جهانی آینده را تشکیل می دهد و نه ایالات متحده با انگلیس یا کیف" و این نظم جهانی برابر جدید ساخته خواهد شد."
مدودف ادامه داد: "روسیه به تنهایی در حال مبارزه با ناتو و جهان غرب است". معاون شورای امنیت فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد: "بنابراین، هرگونه تشابه با گذشته نادرست یا مشروط است. به جز یکی: ما به تنهایی می توانیم دشمن قدرتمند یا اتحادهای دشمن را نابود کنیم."
Заместитель председателя Совета безопасности РФ Дмитрий Медведев  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 28.09.2022
واکنش مدودوف درباره پیوستن دنبس، خرسون و زاپوریژیا: به خانه خوش آمدید
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала