ادامه کمک های اقتصادی امریکا به اوکراین

© Sputnik / Natalia Seliverstova /  مراجعه به بانک تصاویر ایران و عراق از دالر امتناع ورزیدند
ایران و عراق از دالر امتناع ورزیدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2022
عضو شوید
سالیوان: ایالات متحده به زودی بسته کمکی جدیدی را برای کیف، مشابه بسته های قبلی، اعلام خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی ایالات متحده گفت که واشنگتن در جریان چند هفته بسته کمکی جدیدی را به اوکراین اعلام خواهد کرد که از نظر اندازه مشابه بسته های قبلی خواهد بود.
در بیانیه امریکا آماده است: "در چند هفته آینده (بسته کمکی) دیگری وجود خواهد داشت... تقریباً به همان مقیاسی که در چند هفته و ماه گذشته در آن بوده ایم... ما همچنین در حال رایزنی با کنگره درباره به دست آوردن منابع اضافی برای سال آینده هستیم".
برخی از اعضای کانگرس امریکا خواستار قطع همکاری واشنگتن با اسلام آباد شدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.11.2022
امریکا از عواقب درگیری اوکراین نگران است
پیش از این، ماریا زاخارووا، نماینده رسمی وزارت امور خارجه روسیه، طی اظهار نظر درباره موضوع مذاکرات با اوکراین، گفته بود که کیف و متولیان آن نیازی به مذاکره ندارند، هدف آنها مخرب است.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند". دیمیتری پسکوف، سخنگوی ریاست جمهوری فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала