آلمانها از نفوذ آمریکا بر دولت خود در هراسند

CC BY 2.0 / Steffen Voß / Bundestagچرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2022
عضو شوید
WirtschaftsWoche: آمریکا حاکمیت آلمان را بر سر ارسال تسلیحات به برلین تهدید می کند
به گزارش اسپوتنیک، مقاله نویسان مجله تجاری WirtschaftsWoche Max Biederbeck-Ketterو Rüdiger Kiani-Kressنوشتند که آلمان به دلیل خرید تسلیحات از ایالات متحده در خطر از دست دادن حاکمیت خود است.
نویسندگان مقاله خاطرنشان کردند که شرکت های نظامی آلمان به شدت نگران همکاری با واشنگتن در زمینه تامین تسلیحات هستند.
مارتین کرل، متخصص صنایع دفاعی آلمان، به نقل از این نشریه گفت: در مورد حاکمیت آلمان، باید مطمئن باشیم که در 30 تا 50 سال آینده خود را به طور کامل به دست آمریکایی ها نخواهیم داد.
یکی دیگر از اعضای این صنعت، Gerado Valle، سخنگوی شرکت دفاعی آلمانی Diehl BGT Defence، افزود که اقدامات بوندستاگ خطر از دست دادن "فناوری های کلیدی مهم" و در نتیجه استقلال و حاکمیت آلمان در مسائل تسلیحاتی را دارد.
به گفته ناظران، مشکل اصلی این است که کریستین لامبرشت، وزیر دفاع آلمان تصمیم گرفت تا با تکیه بر تسلیحات خارجی "آماده و سریع تحویل داده شده"، نیروهای آلمانی را در اسرع وقت به آمادگی رزمی بازگرداند.
نویسندگان این مقاله می‌گویند: "این اول از همه تجهیزات آمریکایی است که شامل بمب افکن رادارگریز F-35 از لاکهید مارتین و جنگنده زیردریایی P8A Poseidon و همچنین هلیکوپتر ترابری سنگین شینوک است که هر دو توسط بوئینگ ساخته شده‌اند. مقاله اضافه شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала