وزارت خارجه روسیه: ناتو بدون دشمن نمی تواند زندگی بماند

© AFP 2023 / John ThysПостоянный представитель Российской Федерации при НАТО Александр Грушко
Постоянный представитель Российской Федерации при НАТО Александр Грушко - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.11.2022
عضو شوید
گروشکو معاون وزیر امور خارجه: ناتو سازمانی است که بدون دشمن نمی تواند به حیات خود ادامه دهد.
به گزارش اسپوتنیک، الکساندر گروشکو معاون وزیر امور خارجه به ریانووستی گفت: ناتو سازمانی است که بدون دشمن نمی تواند زندگی کند؛ امروز در جستجوی امکانات جدید، به مناطق جدیدتر و بیشتر و اکنون به آسیا - تا مرزهای چین می رود.
گروشکو گفت: "ناتو سازمانی است که نمی تواند بدون دشمن زندگی کند. بدون دشمن، می میرد. مهمترین چیز این است که با نزدیک شدن به مرزهای این دشمن بالقوه، تصویر دشمن را ایجاد کنیم."
معاون وزیر امور خارجه گفت: اکنون آسیا را به عنوان منطقه منافع ائتلاف اعلام کرده اند و منطقه دفاعی خود را تا مرزهای چین پیش برده اند.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время выступления на встрече с выпускниками вузов, принятыми на работу в систему МИД России - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.11.2022
لاوروف: مسکو و پکن در حفظ نقش آسه آن متحد هستند
پیش از این، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه گفته بود که مسکو و پکن در حفظ نقش اتحادیه کشورهای جنوب شرق آسیا (آ سه آن) متحد هستند، اما غرب برنامه‌های خاص خود را برای تعامل بین کشورهای آسیا و اقیانوسیه دارد. لاوروف در پی نتایج نشست سران آسیای شرقی در کامبوج خاطرنشان کرد که آمریکا و متحدانش در ناتو میخواهند فضای آ سه آن، که پیرامون آن ساختاری فراگیر، باز و برابر از امنیت و همکاری ایجاد شده است، از طریق نظامی کردن منطقه "با تمرکز آشکار بر مهار چین و مهار منافع روسیه در منطقه آسیا و اقیانوسیه" تحت تسلط در خود در بیاورند.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров принимает участие во встрече глав внешнеполитических ведомств в форматах Россия-АСЕАН, Восточноазиатского саммита (ВАС) и Регионального форума АСЕАН по безопасности (АРФ) (5 августа 2022). Камбоджа - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.11.2022
پوشیدن رنگ سبز در شام جشن (آسه آن) برای حمایت از قرارداد غلات
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала