ذخایر تسلیحات نظامی امریکا برای کمک به اوکراین رو به پایان است

© Sputnik / Russian Defence Ministry/Vadim Savitsky /  مراجعه به بانک تصاویر "آیا برای جنگ آماده می شوند ؟": در آمریکا از طرح های روسیه و چین ترسیدند
آیا برای جنگ آماده می شوند ؟: در آمریکا از طرح های روسیه و چین ترسیدند - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2022
عضو شوید
رسانه ها: ایالات متحده در حال اتمام ذخایر برخی از انواع تسلیحات برای تحویل به اوکراین است.
به گزارش اسپوتنیک، سی ان ان خبری را منتشر کرده است که آمریکا در حال تمام شدن مقداری سلاح و مهمات برای اوکراین است
سی ان ان به نقل از سه مقام آمریکایی که با اوضاع آشنا هستند گزارش داد، ذخایر برخی از سیستم های تسلیحاتی و مهمات با فناوری پیشرفته آمریکا برای تدارکات به اوکراین در حال اتمام است.
همانطور که یک منبع اشاره کرد، ذخایر برخی از سیستم های تسلیحاتی پس از 9 ماه تحویل به اوکراین در حال کاهش است. این منبع افزود که مقدار مشخصی از تدارکات وجود دارد که ایالات متحده می تواند به کیف ارسال کند.
به گفته منابع، ذخایر گلوله های 155 میلی متری و سامانه های دفاع هوایی استینگر باعث نگرانی شده است. سایر گفت‌وگوهای این کانال نسبت به تولید سامانه‌های تسلیحاتی اضافی در آمریکا از جمله موشک‌های ضد رادار HARM، موشک‌های GMLRS و موشک‌های ضد تانک Javelin ابراز نگرانی کردند.
به گزارش این کانال، تعدادی از مقامات آمریکایی گفته اند که واشنگتن هرگز آمادگی خود را به خطر نمی اندازد و هر تحویل با در نظر گرفتن تأثیر آن بر ذخایر استراتژیک و برنامه های نظامی کشور ارزیابی می شود.
پیشتر، جیک سالیوان، مشاور امنیت ملی رئیس جمهور آمریکا، جو بایدن، گفته بود که دولت ریاست جمهوری برنامه ای برای کاهش سرعت کمک به اوکراین ندارد.
روسیه پیش از این به دلیل ارسال تسلیحات به اوکراین یادداشتی برای کشورهای ناتو ارسال کرده بود. سرگئی لاوروف وزیر امور خارجه روسیه خاطرنشان کرد که هر محموله ای که حاوی تسلیحات برای اوکراین باشد به یک هدف قانونی برای روسیه تبدیل خواهد شد. وزارت امور خارجه فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای ناتو با ارسال سلاح به اوکراین "با آتش بازی می کنند".
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور فدراسیون روسیه خاطرنشان کرد که پمپاژ اوکراین با تسلیحات از غرب به موفقیت مذاکرات روسیه و اوکراین کمک نمی کند و تأثیر منفی خواهد داشت.
Белый дом в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.11.2022
"تصمیم احمقانه" آمریکا درباره اوکراین
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала