نماینده آلمانی به دلیل تعریف از پوتین منفک شد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرچم آلمان
پرچم آلمان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.11.2022
عضو شوید
اشپیگل: نماینده آلمانی به دلیل انتقاد از ناتو و حمایت از پوتین از حزب اخراج خواهد شد.
به گزارش اسپوتنیک، به گفته نشریه آلمانی اشپیگل، دیتر دم، نماینده آلمانی، به دلیل انتقادهای مکرر از ناتو و تمجید زیاد از ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه به عنوان یک سیاستمدار، می خواهد از حزب چپ آلمان اخراج شود.
این مقاله اشاره می‌کند که دم دائماً با سخنرانی‌های جدلی خود صبر اعضای حزب چپ را آزمایش می‌کرد: او رهبری حزب خود را "دستگاه حرفه‌ای خودخواهان مرتبط با BNDنامید."
سخنان این سیاستمدار همچنین در مطالب ذکر شده است: "بزرگترین سازمان جنایتکار بعد از اس اس ناتو بود. و این ناتو تا امروز باقی مانده است."
در اوایل فوریه، او از ولادیمیر پوتین به عنوان شخصیت برجسته ای که هیچ دولتمرد غربی نمی تواند با او برابری کند، تمجید کرد.
اما، همانطور که نویسنده مقاله خاطرنشان می کند، روزهای این سیاستمدار در حزب چپ به شماره افتاده است، زیرا شبکه تلویزیونی آلمان ZDF گزارش داد که یک پرونده اخراج علیه دم تشکیل شده است. در عین حال، خود این مقام در توییتر ادعا می کند که از قصد اخراج او از حزب چیزی نمی داند.
از 24 فبروری، مسکو عملیات نظامی ویژه ای را برای غیرنظامی کردن و غیر نظامی کردن اوکراین انجام داده است. ولادیمیر پوتین هدف آن را "حمایت از افرادی که به مدت هشت سال مورد قلدری و نسل کشی رژیم کی یف قرار گرفته اند" خواند. نیروهای مسلح با وظیفه آزادسازی دونباس و تضمین امنیت روسیه روبرو هستند.
چرا دیدار ویدیویی نمایندگان پارلمان های آلمان و ایران بطور ناگهانی لغو شد؟ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.11.2022
آلمان تا کنون ۸۳ میلیارد یورو برای جلوگیری از افزایش قیمت انرژی صرف کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала