چین وضعیت ناتو را به شکل جالب توصیف کرد

© AP Photo / Martin MeissnerЖенщина наряжена в страшный костюм паука для участия в ежегодной прогулке зомби и параде на Хэллоуин в Эссене
Женщина наряжена в страшный костюм паука для участия в ежегодной прогулке зомби и параде на Хэллоуин в Эссене - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 18.11.2022
عضو شوید
نشریه چینی "چاینا دیلی" می نویسد که ایالات متحده ناتو را به یک "زامبی بی مغز" تبدیل کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، این نشریه خاطرنشان می سازد سازمان پیمان آتلانتیک شمالی به‌ عنوان بازمانده‌ای از جنگ سرد، باید مدت‌ ها پیش دفن می شد. با این حال، دولت جوبایدن، رئیس‌ جمهور ایالات متحده، در فال مردگان و زنده نگه داشتن ناتو موفق بوده است.
در مقاله منتشره در نشریه چینی آمده است: کاخ سفید یک اتحادیه دارای مغز مرده به اعتراف همگانی را به یک زامبی تشنه به خون تبدیل کرده که اگرچه هنوز بی مغز است، وقتی واقعیت مجازی را به نشان دهند که در آن جنگ سرد هرگز پایان نیافته، به راحتی قابل دستکاری است.
این نشریه همچنین می گوید که گسترش ناتو به سمت شرق به درگیری در اوکراین دامن زده است، زیرا این اتحادیه نگرانی های امنیتی مشروع روسیه را به طور کامل نادیده گرفته و به طور سیستماتیک این کشور را به گوشه رانده است.
Здание штаб-квартиры НАТО в Брюсселе  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.05.2022
چین به ناتو هشدار می دهد
علاوه بر این، نشریه چینی خاطرنشان کرد که اکنون "زامبی ها" هدف جدیدی دارند: اعضای ناتو که از هرج و مرج ایجاد شده در اروپا ناراضی بودند، چشمان خود را به آسیای جنوب شرقی معطوف کرده اند.
چاینا دیلی خلاصه می‌کند که جادوگر و زامبی ها ـ امریکا و ناتو - تحت شعارهای دروغین هرج‌ و مرج و درگیری‌ ها در جهان را برمی‌انگیزند.
روسیه بارها اشاره کرده است که هدف اتحادیه ناتو تقابل سیاسی است و گسترش بیشتر آن امنیت بیشتری را برای اروپا به ارمغان نخواهد آورد.
پیش از این، سرگئی شویگو، وزیر دفاع روسیه گفته بود که گروه چند ملیتی ناتو در نزدیکی مرزهای این کشور با مشارکت نیروهای از اعضای غیرمنطقه‌ای این ائتلاف از فوریه تا کنون 2.5 برابر شده، از 30 هزار نفر فراتر است و ممکن است افزایش بیشتری پیدا کند. همچنین به گفته وی، این ائتلاف نظامی از مهار روسیه به سمت ایجاد یک سیستم دفاع جمعی بزرگ ابعاد در اطراف این کشور در حال حرکت است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала