Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

گرانترین تیم ها و بازیکنان مسابقات جام جهانی 2022

© Photo / AS+Pلغو دو دیدار تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال
لغو دو دیدار تیم ایران در مرحله مقدماتی جام جهانی فوتبال  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
عضو شوید
برچسب قیمت ها در جام جهانی 2022 شما متعجب خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، ده گرنبهاترین ترین ها در تیم ملی اروگوئه بازی می کنند. اول از همه، این فدریکو والورده است که در این فصل فوتبال فوق العاده ای به نمایش گذاشته است (100 میلیون) و داروین نونز مهاجمی که در تابستان به لیورپول نقل مکان کرد (70 میلیون) خیمنز مدافع اتلتیکو و بنتانکور هافبک تاتنهام (هر کدام 40 میلیون) رونالد آرائوخو، مدافع کلیدی (60 میلیون یورو)
در جام جهانی گذشته، بلژیک ششمین تیم گران قیمت این مسابقات بود، اما اکنون به رتبه نهم سقوط کرده است. دلیل اصلی پیری ستارگان و افت همزمان ارزش آنها در بازار است. گران ترین بازیکن این تیم کوین دی بروین 31 ساله (80 میلیون یورو) است، اما همتای او ادن هازارد طی 4 سال و نیم قیمتش از 150 به 7.5 میلیون کاهش یافته است. دومین تیم ملی بلژیک، تیبو کورتوا (60 میلیون)، نفر سوم روملو لوکاکو (55 میلیون) است و بقیه خیلی عقب هستند.
ترکیب فعلی تیم ملی آرژانتین تقریبا متعادل ترین ترکیب در کل دوران حرفه ای مسی در تیم ملی محسوب می شود. به هر حال، لئو گران ترین بازیکن آلبی سلسته نیست - لائوتارو مارتینز مهاجم (75 میلیون یورو) و مدافع کریستین رومرو (55 میلیون) گرانتر از او هستند. اگرچه فقط مسی و کریستیانو می توانند در 35 سالگی 50 میلیون در بازار هزینه کنند. در غیر این صورت، آرژانتینی ها به اندازه کافی بازیکنان امیدوار کننده و در عین حال کمتر شناخته شده ای دارند که در حال حاضر بسیار در بازار نقل قول شده اند، اما هنوز خود را در بالاترین سطح نشان نداده اند.
فاصله بین رتبه ششم و پنجم تقریبا 250 میلیون یورو است. اول از همه، لروی سانه و سرژ گنابری وینگرهای کاملاً باتجربه بایرن (به ترتیب 70 و 65 میلیون یورو) و همچنین کای هاورتز (70 میلیون) که جایگزین تیمو ورنر مصدوم در پایه خواهند شد. اما کیمیچ و گورتزکا هافبک هایی هم هستند که ترانسفرمارکت آنها را 80 و 65 میلیون عنوان می کند. به طور کلی ترکیب آلمانی ها بی رحمانه است.
تیم ملی اسپانیا یکی از جذاب ترین تیم های جام جهانی است. اما، با وجود هزینه های ترکیب، دشوار است که یک رهبر واضح را در اینجا متمایز کنیم. شاید بازیکن واقعاً کلیدی برای اسپانیایی ها رودری هافبک دفاعی (80 میلیون یورو) باشد، بوسکتس جدید، که کل ساختار تیم روی آن استوار است.
شاید غیرعادی به نظر برسد، اما قیمت کریستیانو رونالدو تقریبا هیچ تاثیری در ارزیابی ترکیب تیم ملی پرتغال ندارد. 20 میلیون یورو برای فوتبالیستی که در ماه فوریه 38 ساله می شود، هزینه قابل توجهی است، اما کریس دیگر گران ترین شخصیت تیم ملی نیست. ترکیب قهرمانان فعلی جهان گران ترین ترکیب این مسابقات نیست.
ورزشگاه جاسم بن حمد - قطر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
چرا قطر برای هواداران فوتبال جالب است؟
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала