کلوپ ویدیو

انفجار یک ساختمان مسکونی در ساخالین + فیلم

© Photo / Investigative Department of the Investigative Committee of the Russian Federation for the Sakhalin RegionНа месте обрушения дома в поселке Тымовское Сахалинской области
На месте обрушения дома в поселке Тымовское Сахалинской области - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
عضو شوید
لیمارنکو فرماندار ساخالین از کشته شدن 9 نفر در انفجار در خانه ای در تیموفسکویا خبر داد.
به گزارش اسپوتنیک، والری لیمارنکو فرماندار این کشور در شبکه تلویزیونی روسیا 24 گفت که تعداد قربانیان انفجار در خانه ای در ساخالین به 9 نفر رسیده است.
او گفت: "در حال حاضر نه نفر کشته شده اند، که چهار نفر از آنها کودک هستند."
پیش از این هشت کشته و 9 زخمی گزارش شده بود. در مجموع 33 نفر در ورودی ویران شده خانه زندگی می کردند.
به گفته لیمارنکو، ممکن است یک نفر دیگر زیر آوار مانده باشد.
انفجار گاز خانگی حدود پنج صبح به وقت محلی در آپارتمانی در طبقه چهارم یک ساختمان مسکونی پنج طبقه در خیابان کتابخانه در روستای تیموفسکویه رعد و برق زد. حداقل هفت نفر از جمله سه کودک کشته شدند. 9 نفر دیگر مجروح شدند. مردم ممکن است زیر آوار باقی بمانند - جستجو برای سه ساکن ادامه دارد.
یک ستاد عملیاتی در محل حادثه تشکیل شد. مقامات در حال تهیه فهرستی از ساکنان ساختمان های آسیب دیده و آپارتمان های ویران شده هستند. 59 امدادگر و 13 دستگاه تجهیزات در حال تجزیه و تحلیل آوار هستند.
لیمارنکو خاطرنشان کرد که مقامات تصمیم به خرید مسکن جدید برای همه خانواده ها از خانه ویران کردند. خانواده های قربانیان هر کدام یک میلیون روبل دریافت خواهند کرد. فرماندار افزود: کسانی که خانه های خود را از دست داده اند به مبلغ 500000 روبل و 30000 برای نیازهای فوری کمک های مالی دریافت خواهند کرد.
کمیته تحقیق و تفحص با موضوع ریزش منزل به علت فوت ناشی از سهل انگاری و خسارت یا تخریب اموال پرونده جنایی تشکیل داد. رئیس بخش الکساندر باستریکین دستور داد پرونده را به دفتر مرکزی منتقل کنند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала