چرا قطر برای هواداران فوتبال جالب است؟

© Sputnik / Firouz Mashoofورزشگاه جاسم بن حمد - قطر
ورزشگاه جاسم بن حمد - قطر - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
عضو شوید
آنچه درباره جاذبه ها قطر در میزبانی جام جهانی باید بدانید.
به گزراش اسپوتنیک، در سال ۲۰۲۲ جام جهانی به میزبانی قطر انجام می شود. این دومین کشور آسیایی تاریخ اولین کشور عربی که حق سازماندهی بزرگترین رویداد فوتبال را دریافت کرده است. هواداران فوتبال از سراسر دنيا جمع ميشوند تا از تيم هاي ملي خود حمايت کنند. اما حتي ممکن است از امکاناتی که در طول اقامتشان در کشور ميزبان مسابقات منتظرشان هستن آگاه نباشند.
ما 10 دليل اصلي براي شما می آوریم که چرا مسابقات بايد در قطر برگزار شود:
1. فرصت حضور در چندين مسابقه در طول يک روز: ورزشگاه های آنقدر نزدیک به یکدیگر قرار دارند که فرصتی را که قبلاً در دسترس نبود برای حضور در بیش از یک مسابقه در روز در اختیار تماشاچیان قرار می دهند.
2. زیرساخت های پیشرفته: قطر زیرساخت های این رقابت را به گونه ای آماده کرده است که حرکت هواداران بین ورزشگاه ها با مشکل مواجه نخواهد شد. شبکه حمل و نقل اتوبوس ها و خطوط مترو به مهمانان اجازه می دهد تا با یک کارت فن ویژه به صورت رایگان تردد کنند.
. آب و هوای مناسب: برگزاری مسابقه در زمستان در منطقه خلیج فارس با نوسانات دمای پایین مشخص می شود. ماه هایی که در آن مسابقات برگزار می شود از نظر آب و هوا مناسب ترین است. همچنین از طول روز ساعات آفتابی زیاد است.
4. دسترسی به ترانسپورتیشن قطر: فرودگاه دوحه یکی از مهم ترین قطب های حمل و نقل در جهان است که ظرفیت دریافت آن نیز به طور خاص برای رویداد ورزشی افزایش یافته است.
5. نزدیکی به کشورهای همسایه: هوادارانی که به این رقابت ها رسیده اند، فرصت بازدید از دیگر کشورهای خلیج فارس را دارند که در نزدیکی یکدیگر قرار دارند. تعداد بسیار زیادی از پروازها به شما این امکان را می دهد که با قیمت های کم به کشور های همسایه سفر کنید
۶. آشنایی با فرهنگ عربی: در طول مسابقات، قطر نمایشگاه ها و رویدادهای موضوعی مختلفی را به ویژه برای میهمانان برگزار می کند که در آن فرصت آشنایی با فرهنگ عرب و یادگیری چیزهای جدید در مورد تمدن خاورمیانه را خواهید داشت

7. معرفی آخرین تکنولوژی ها در ساخت ورزشگاه ها: مدرن ترین ورزشگاه های جهان مجهز به تهویه مطبوع هستند و صفحه های نصب شده در غرفه ها ارتباط هواداران با بازیکنان را نزدیک تر خواهد کرد. پیش از این هرگز در مسابقات از چنین فناوری هایی استفاده نشده بود.

8. تعطیلات ساحل: یک فرصت منحصر به فرد برای طرفداران، که در کشورهای محل اقامت آن در حال حاضر فصل سرد است، برای تغییر زمستان به تابستان و لذت بردن از تعطیلات کنار دریا است.
۹. زمان مناسب مسابقه: منطقه زمانی که قطر در آن قرار دارد به اکثریت قریب به اتفاق جمعیت جهان اجازه می دهد تا مسابقات را در زمان مناسبی برای آن ها به صورت زنده تماشا کنند. این امر به ویژه در برابر پیشینه جام جهانی بعدی که در آمریکای شمالی برگزار خواهد شد، ارزشمند است.
10. ترکیب گردشگری با فوتبال: برای غنی سازی فرهنگی، طرفداران فوتبال با مکان هایی توریستی مثل اسکله معروف "کورنش دوحه"، جزیره "Lyulu"، بازار رنگارنگ "Waqif"، باغ "Ispair"، موزه ملی هنرهای اسلامی، محله فرهنگی "Kyattara" فراهم شده است. کتابخانه ايالتي، اپرا و ساختمان فيلارمونيک محلي.
جام جهانی فوتبال از ۲۰ نوامبر تا ۱۸ دسامبر ۲۰۲۲ برگزار می شود و میزبان ۳۲ تیم ملی از کشورهای شرکت کننده خواهد بود.
چکمه 500 کیلوگرمی در آستانه جام جهانی در قطر ظاهر شد
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
کفش 500 کیلوگرمی در آستانه جام جهانی در قطر ظاهر شد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала