چهار سرباز در حمله هوایی اسرائیل به سوریه کشته شدند

© AFP 2023 / Ashraf Amraأثار قصف الطيران الحربي التابع للجيش الإسرائيلي على قطاع غزة، مدينة غزة 6 أغسطس 2022
أثار قصف الطيران الحربي التابع للجيش الإسرائيلي على قطاع غزة، مدينة غزة 6 أغسطس 2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
عضو شوید
وزارت دفاع سوریه: چهار سرباز در حمله نیروی هوایی اسرائیل کشته و یک سرباز زخمی شدند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع سوریه به نقل از یک منبع نظامی اعلام کرد که در جریان حمله نیروی هوایی اسرائیل به مواضع ارتش سوریه، چهار سرباز سوری کشته و یک نفر مجروح شد.
در این گزارش آمده است: نیروی هوایی اسرائیل ساعت 6:30 به وقت محلی مواضع ارتش سوریه در مرکز این کشور و در ساحل را در حالی که بر فراز دریای مدیترانه در نزدیکی شهر بانیاس قرار دارد، بمباران کرد.
این وزارتخانه تاکید کرد که نیروهای پدافند هوایی این حمله را دفع کردند.
این منبع گفت: در نتیجه این تجاوز، چهار سرباز کشته، یک سرباز زخمی و خسارات مادی وارد شده است.
یک هفته پیش، در 13 نوامبر، نیروی هوایی اسرائیل به فرودگاه شعیرات سوریه حمله کرد. سپس دو سرباز سوری کشته و سه نفر مجروح شدند.
ارتش اسرائیل به طور سیستماتیک به اهداف مختلف در سوریه حمله می کند. در ماه های اخیر، دمشق، حلب، بندر طرطوس و یک مرکز تحقیقاتی در شهر مصیاف از جمله گلوله باران شده اند. همانطور که دیمیتری پولیانسکی، معاون اول نماینده دائم روسیه در سازمان ملل خاطرنشان کرد، مقامات سوریه بارها به دلیل حملات اسرائیل از دبیرکل سازمان ملل درخواست کرده اند، اما آنتونیو گوترش پاسخی دریافت نکرده است. روسیه این را غیرقابل قبول می داند.
اسرائیل میلیون ها دالر برای کمک به اوکراین "تحت فشار آمریکا" هزینه کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала