بازگرداندن حساب تویتر ترامپ، تبلیغ‌کنندگان او را باز نمی‌گرداند

© SputnikОткрытая на экране компьютера страница президента США Дональда Трампа в Twitter
Открытая на экране компьютера страница президента США Дональда Трампа в Twitter - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
عضو شوید
یک کارشناس روسی گفت، که بازگرداندن حساب تویتر ترامپ، تبلیغ‌کنندگان شبکه ای اجتماعی او را باز نمی‌گرداند.
به گزارش اسپوتنیک، کارن کازاریان، تحلیلگر ارشد انجمن ارتباطات الکترونیک روسیه، دیدگاه خود را با اسپوتنیک چنین در میان گذاشت، که بازگرداندن حساب دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین امریکا در شبکه اجتماعی تویتر، تبلیغ کنندگان او را باز نمی گرداند.
کازاریان گفت: "وقتی شخصی (ایلان ماسک) هیچ راهبردی و سودی ندارد و پیش از این یک سری اشتباهات مرتکب شده است، انواع افکار احمقانه درباره چگونگی افزایش مخاطب و پاسخ کاربران به سرش می آید. مشکل این است که تبلیغ‌کنندگان بعید است که بازگردند".
تویتر دوباره پیام ترامپ را پنهان کرد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.08.2020
تویتر دوباره پیام ترامپ را پنهان کرد
این کارشناس افزود: "بارگذاری اضافی شبکه در طول جام جهانی و در عین حال شلیک ستون فقرات مهندسان، حماقتی غیرقابل نفوذ است".
حساب کاربری ترامپ در تویتر نزدیک هفت ساعت پیش پس از رای گیری ایلان ماسک، مالک تویتر، آزاد شد. نزدیک به 52 درصد از 15 میلیون شرکت‌کننده در نظرسنجی به این تصمیم رای دادند.
یادآوری می کنیم، که تویتر ترامپ را پس از وقایع 6 جنوری 2021 بسته کرد، زمانی که پشتیبانان وی به ساختمان کنگره یورش بردند تا مانع از تصویب انتخابات ریاست جمهوری جو بایدن دموکرات در کنگره شوند. خود ترامپ پیش از این به صراحت اعلام کرده بود، که قرار نیست به تویتر بازگردد و به شبکه اجتماعی خود یعنی Truth Social وفادار خواهد ماند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала