بریتانیایی ها حرکات نامطلوب زلنسکی را انتقاد کردند

© AP Photo / Ukrainian Presidential Press Office Президент Украины Владимир Зеленский
Президент Украины Владимир Зеленский - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
عضو شوید
خوانندگان روزنامه تلگراف به ظاهر زلنسکی در جلسه با صدراعظم بریتانیا واکنش منفی نشان دادند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان روزنامه انگلیسی تلگراف در حساب توییتری این رسانه، به ظاهر و رفتار "ولودیمیر زلنسکی"، رئیس جمهور اوکراین در دیدار رسمی با "ریشی سوناک"، نخست وزیر تازه منتخب بریتانیا واکنش منفی نشان دادند.
"یکی از کاربران نوشت:" زلنسکی دائما با لباس ورزشی تردد می کند برای اینکه او در حال بدنسازی است و زمان پوشیدن لباس رسمی را ندارد؟ یا اینکه او نوستالژی دهه نود اوکراین را دارد؟"
Президент Украины Владимир Зеленский присутствует на совещании с военными  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.10.2022
دفتر زلنسکی از بریتانیا خواست تا تکنالوژی ساختن سلاح هستوی را به دسترسی کیف قرار دهد
همچنین، بریتانیایی ها از سفر سوناک به اوکراین و این واقعیت که دولت این کشور هنوز در مورد هزینه های صرف شده توسط اوکراین، این کشور را بازخواست نکرده است، خشمگین شده اند.
jamiestephen43 نوشت:" این یک ننگ است، بالاخره چه وقت محاسبات مالی‌ خود را که بریتانیا در اوکراین بیهوده مصرف کرده است خواهیم دید؟"
"دیوید ایگناتیوس"، مقاله نویس واشنگتن پست، پیشتر گفته بود که ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین در حال دست انداختن ایالات متحده است. وی گفت که زلنسکی امریکا را مجبور به اتخاذ تصمیمات می کند که مغایر با منافع واشنگتن است. وی گفته بود:" بیایید به روابط ظریف بین واشنگتن و کیف فکر کنیم. زلنسکی حامی ابرقدرت خود را مجبور به انجام اقدامات می کند که ممکن است به نفع ایالات متحده نباشد".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала