واکنش آلمانی ها به فرستادن هویتزرهای آسیب دیده از سوی آلمان به نیروهای اوکراین

© AFP 2023 / Gregor Fischer Солдат готовит танк с навесной гаубицей Panzerhaubitze 2000 вооруженных сил Германии на базе в Мюнстере
Солдат готовит танк с навесной гаубицей Panzerhaubitze 2000 вооруженных сил Германии на базе в Мюнстере - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
عضو شوید
خوانندگان یک روزنامه ای آلمانی از اخبار ارسال هویتزرهای آسیب دیده به اوکراین خوشحال شدند.
به گزارش اسپوتنیک، خوانندگان Bild از اخبار ارسال هویتزرهای آسیب دیده به اوکراین خوشحال شدند.
خبر خرابی هویتزرهای Panzerhaubitze 2000 ارسال شده به اوکراین خوانندگان روزنامه آلمانی Bild را به وجد آورد. کاربران انترنت این را نشانه ای برای پایان خصومت ها می دانند.
روز پیش، مقاله ای در این نشریه منتشر شد مبنی بر اینکه اکثر 14 هویتزر منتقل شده به کیف به دلیل کمبود قطعات یدکی نمی توانند شلیک کنند.
Военнослужащие блока НАТО на военных учениях НАТО в Латвии - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.10.2022
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
وزارت دفاع روسیه: سه توپ هویتزر امریکایی را در منطقه خارکف از بین بردیم
این روزنامه خاطرنشان شد، که شش جنگ افزار پیش از این برای تعمیر به لیتوانیا ارسال شده بود، اما قطعات یدکی وجود نداشت. بسیاری از خوانندگان این موضوع را نشانه ای برای پایان درگیری خواندند.
اسپوتنیک دیدگاه یکی از کاربران را نقل می کند: "در اینجا من به رهبری ما نمره پنج می دهم! آنها نمی توانند با این جنگ افزارها مردم را بکشند".
دیگری آن را خبر خوبی خواند و خاطرنشان کرد، که هر نقصی جان انسان ها را نجات می دهد.
خواننده دیگری می گوید: "یک اشتباه مهلک، اما چنین ضروری. رهبری ما نشان داده است که چگونه جنگ را تحریم می کند. ادامه دهید. ما سلاح و پولی برای جنگ نداریم. ما باید برای صلح تلاش کنیم".
یکی دیگر "با توجه به جنایات جنگی بیشماری که مرتکب می شود"، این که آلمان به رژیم کیف تسلیحات می دهد، را پوچ خواند. وی تاکید کرد: در روسیه وقتی بیرون هوا سرد است افراد نیمه برهنه را به درخت نمی‌بندند و به سربازان تسلیم شده اوکراینی شلیک نمی‌کنند. این کاربر اینترنت در پایان گفت: "وای، بالاخره وزارت ما روشن شد؟ لوازم یدکی و مهمات سلاح در اوکراین وجود ندارد".
پیش از این رادیو اسپوتنیک گزارش داده بود، که کیف ناتوانی پدافند هوایی اوکراین در مقاومت در برابر یورش های راکتی را تشخیص داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала