پوتین ناتو و اوکراین را هشدار داد

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر پوتین : اگر لازم باشد، مبارزه با تروریسم را در سوریه ادامه می دهیم
پوتین : اگر لازم باشد، مبارزه با تروریسم را در سوریه ادامه می دهیم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
عضو شوید
میرشایمر استاد علوم سیاسی در امریکا: پوتین به وضوح در مورد موضع خود در قبال ناتو و اوکراین هشدار داد.
به گزارش اسپوتنیک، جان میرشایمر، استاد علوم سیاسی در دانشگاه شیکاگو، این نظر را در مصاحبه با The New Yorker بیان کرده گفت که ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه به صراحت گفته است که تبدیل اوکراین به پایگاه غرب در سرحدات روسیه، تهدیدی جدی برای روسیه خواهد بود و این ادعا که رئیس دولت یک "امپریالیست" است در واقع مورد حمایت نیست.
نظر عمومی در ایالات متحده این است که این سیاست توازن قدرت نیست و پوتین یک امپریالیست است که علاقه مند به فتح اوکراین برای تبدیل آن به بخشی از روسیه بزرگ است. من اینطور فکر نمی کنم. من فکر نمی کنم که او جاه طلبی های امپراتوری داشته یا دارد.
Президент РФ В. Путин провел совещание о текущей ситуации в нефтегазовом секторе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.09.2022
هشدار پوتین به غرب
میرشایمر ​​خاطرنشان می کند که هیچ مدرکی مبنی بر اینکه رئیس جمهور روسیه قبل از شروع عملیات ویژه در اوکراین "جاه طلبی های امپراتوری" داشته است، وجود ندارد.
پوتین، مانند همه دستیارانش، به وضوح اعلام کرده است که بزرگترین ترس آنها این است که اوکراین به یک دژ غربی در سرحدات روسیه تبدیل نشود. برای آنها این یک تهدید وجودی بود. این دانشمند گفت که این به سادگی غیرقابل قبول بود.
دگرمن متقاعد قوای ایالات متحده، دانیل دیویس، قبلاً درگیری در اوکراین را به استکبار غربی و عدم تمایل رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی به تصمیم گیری آگاهانه مرتبط دانسته بود.
همانطور که در کرملین اشاره شد، پوتین در سخنرانی خود در مونیخ در سال 2007، این سوال را درباره نزدیک شدن ناتو به سرحدات روسیه مطرح کرد که هنوز پاسخی در مورد آن جواب داده نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала