- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

استدلال امریکا برای زلنسکی به خاطر گفت و گو با روسیه

رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
عضو شوید
رئیس جمهور اوکراین پس از امتناع ایالات متحده امریکا از کمک، با مسکو گفت و گو خواهد کرد.
به گزارش اسپوتنیک، اسکات ریتر افسر اطلاعاتی بازنشسته تفنگداران دریایی امریکا در مصاحبه با اندرو ناپولیتانو یک روزنامه نگار گفت: ولودیمیر زلنسکی تنها در صورتی با حل مسالمت آمیز بحران اوکراین موافقت خواهد کرد که واشنگتن ارسال تسلیحات به کی‌یف را متوقف کند.
ناپولیتانو روشنی انداخت: "مذاکرات تا زمانی که زلنسکی به خود نیاید، انجام نخواهد شد. و این اتفاق می افتد اگر رئیس جمهور بایدن با کیف تماس بگیرد و بگوید، که همه چیز تمام شده است. بایدن دیگر نمی تواند با فشارهای سیاسی کنار بیاید. جمهوری خواهان کنترل مجلس نمایندگان را به دست گرفته اند. کنگره یک سنت بیشتر برای او اجازه نمی دهد. انبار خالی است - ما باید مذاکره کنیم".
رئیس جمهور اوکراین ولودیمیر زلنسکی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 19.11.2022
ترس اصلی اوکراین در درگیری با روسیه چیست؟
ریتر با نتیجه گیری گوینده ای برنامه موافقت کرد و افزود، که در چنین شرایطی، مذاکرات بیشتر شبیه تسلیم اوکراین به روسیه خواهد بود.
یادآوری می کنیم، که مسکو بارها آماده خود را برای گفت و گو اعلام کرده است، اما با آنهم خاطر نشان کرده است، که کیف در سطح قانونگذاری آنها را ممنوع کرده است.
زلنسکی گفته است، که سیگنال هایی از طرف شرکای غربی دریافت کرده که خواستار گفت و گوهای مستقیم با روسیه در یک فرمت عمومی شده است
دیمیتری پسکوف، دبیر مطبوعاتی رئیس جمهور روسیه گفته است، که واشنگتن، در صورت تمایل، می تواند کارهای زیادی انجام دهد، از جمله تأثیرگذاری بر کیف در زمینه پایبندی بیشتر.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала