کشته شدن سه جنگجوی گروه طالبان در تخار

© Sputnikتخار
تخار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.11.2022
عضو شوید
منابع از کشته شدن سه عضو گروه طالبان از آن میان معاون ولسوالی این گروه برای خواجه بهاءالدین خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک به نقل از اطلاعات روز، یک منبع گفت، که قاری سراج ساحل، معاون نظامی ولسوال در خواجه بهاءالدین ساعت ۷:۳۰ دقیقه‌ی جمعه‌شب (۲۷ عقرب) در ولسوالی درقد هنگامی که به طرف شهر تالقان در حرکت بود، هدف تیراندازی افراد مسلح ناشناس قرار گرفته است.
به‌گفته‌‌ی این منبع، قاری سراج ساحل در ابتدا زخمی شده بود و پس از دو روز، حوالی ساعت ۱۲:۰۰ شب گذشته در درمانگاه ولایتی تخار جان باخته است.
تخار - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 16.11.2022
انفجار موتر حامل زندانیان گروه طالبان در تخار
مسئولیت قتل این عضوی طالبان را کسی یا گروهی بر عهده نگرفته است.
همزمان جبهه مقاومت ملی دیروز با نشر خبرنامه ای نوشت: در یک کمین نیروهای شجاع جبهه مقاومت ملی در ولایت تخار، ۲ طالب کشته شده و ۳ طالب دیگر زخمی شده است.
جبهه مقاومت مل نوشته است، که این حمله ساعت ۹‌ صبح شنبه در روستای کته‌امبه تگاب میان‌شهر شهرستان ورسج تخار، زمانی صورت گرفته است که، نیروهای جبهه مقاومت ملی یک رنجر طالبان مزدور را در این منطقه در یک کمین به راکت بسته‌اند.
در ادامه این خبرنامه آمده است، که جسدهای جنگجویان گروه طالبان مزدور درمیدان نبرد باقی مانده است ویک میل ام‌۱۶ ویک میل کلاشینکوف طالبان نیز، به دست نیروهای جبهه مقاومت ملی افتاده است.
در پایان این خبرنامه همچنان یادآوری شده است، که در یک انفجار چند روز پیش در شهر تالقان، یک عراده موتر نوع رینجر ویک عراده موتر نوع کاستر طالبان نیز تخریب شده بود.
مسئولان گروه طالبان در این باره تاکنون دیدگاه شان را بیان نکرده اند.
یادآوری می کنیم، که نیروهای جبهه مقاومت و دیگر جبهه های مخالف گروه طالبان در ولایت های پنجشیر، بغلان، سرپل، تخار و بدخشان فعال است و هر از گاهی بر جنگجویان گروه طالبان یورش می برند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала