طریقه جدید جاسوسی از کاربران آیفون افشا شد

© AP Photo / Marcio Jose Sanchezآیفون 6
آیفون 6 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2022
عضو شوید
MacRumors: ویژگی iCloud به کاربران امکان آنرا مهیا کرده است که با استفاده از تخنیک اپل می توان کاربران را تعقیب نمود.
به گزارش اسپوتنیک، MacRumors گزارش داده است که با استفاده از ویژگی های تخنیکی سرویس iCloud ، می توان برای جاسوسی از کاربران تکنالوژی اپل استفاده کرد.
This Saturday, March 14, 2020 file photo shows an Apple logo on the facade of the downtown Brooklyn Apple store in New York. On Tuesday, Nov. 10, 2020 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.06.2022
اپل رمزهای عبور را از محصولات خود لغو کرد
روزنامه نگاران به مطالعه ای که توسط کارشناسان امنیتی تامی میسک و طلال حاج باکری در توییتر میسک ارسال شده است، استناد کردند. به گفته کارشناسان، تجزیه و تحلیل iCloud شامل یک پارامتر dsId است که برای هر کاربر منحصر به فرد است. در این رابطه، نویسندگان بیان کردند که با دانستن dsId، می توان اقدامات یک صاحب آیفون یا سایر ابزارهای اپل را تعقیب کرد.
روزنامه نگاران MacRumors به ​​سندی از وب سایت اپل اشاره کردند که بر اساس آن هیچ اطلاعات جمع آوری شده از دستگاه برای اهداف تحلیلی نمی تواند برای شناسایی یک کاربر خاص استفاده شود.
در اوایل نوامبر، میسک و باکری گفتند که اپل با وجود ممنوعیت در تنظیمات حریم خصوصی، در حال جمع‌آوری اطلاعات کاربران است. به گفته تحلیلگران، برنامه های کاربردی در آیفون بدون در نظر گرفتن روشن یا خاموش بودن iPhone Analytics، فعالیت کاربر را تعقیب می کردند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала