کلوپ ویدیو

موفقیت راکت انداز Tornado-S در عملیات ویژه در واکراین + ویدیو

© Sputnik / Mikhail VoskresenskiyПолк ЗРС С-400 "Триумф" заступил на боевое дежурство в Подмосковье
Полк ЗРС С-400 Триумф заступил на боевое дежурство в Подмосковье - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 21.11.2022
عضو شوید
این راکت انداز چندگانه نسخه مدرن‌تر از سامانه "اسمرچ" است، که توسعه کنندگان آن توانستند برد، دقت و قدرت آن را افزایش دهند.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت دفاع گفت: سامانه‌های راکت پرتاب چندگانه تورنادو-اس از راکت‌های با دقت بالا استفاده می‌کنند که هر کدام می‌توانند نقطه خاصی را هدف قرار می دهند.
این دپارتمان ویدئویی را منتشر کرد که آماده‌سازی خودروی جنگی را برای کار نشان می‌داد: ورود به نقطه شلیک از حالت استتار، اقدامات پیش از پرتاب، شلیک با راکت‌های کالیبر 300 میلی‌متر، استقرار مجدد برای جلوگیری از شلیک برگشت.
ایوان، رئیس محاسبات نصب MLRSگفت: "دقت به طور قابل توجهی افزایش یافته است، زیرا اکنون امکان ارسال هر پرتابه به یک نقطه خاص وجود دارد. ما می توانیم هر پرتابه را در یک مربع خاص توزیع کنیم."
به گفته وی، چنین موشک های هدایت شونده ای قادرند اهدافی را در بردهای بیش از 100 کیلومتر در مناطق باز با دقت مورد اصابت قرار دهند. ما در مورد وسایل نقلیه زرهی و زرهی سبک، نقاط فرورفته، و همچنین وسایل نقلیه فرماندهی و ستاد، باتری های پدافند هوایی، گودال ها و اهداف دیگر صحبت می کنیم.
همانطور که در وزارت دفاع مشخص شده است، هر پرتابه از طریق سامانه های ماهواره ای هدایت می شود.
وزارت نظامی گزارش می دهد: "زاویه پرتاب تقریبا 90 درجه است. و این بدان معنی است که یک تاسیسات Tornado-S می تواند چندین حامی APU را در خط مقدم، یک مبادله حمل و نقل در خط دوم دفاعی دشمن و یک انبار مهمات در عقب آن را در یک نقطه نابود کند.
"Tornado-S" همچنین یک سیستم کنترل و هدایت آتش خودکار، یک سیستم مرجع توپوگرافی، یک قطب نما ژیروسکوپی دریافت کرد - همه اینها باعث شد تا زمان انجام کار کاهش یابد. علاوه بر این، منطقه تخریب افزایش یافته است: "Smerch" قبلاً منطقه ای قابل مقایسه با 9 زمین فوتبال را با یک گلوله کامل و "Tornado-S" - با دوازده ضربه زده است.
برای تماشای تصاویر از تازه ترین خبر های افغانستان و جهان کانال تلگرام اسپوتنیک افغانستان را دنبال کنید!
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала