سفارت روسیه واکنش ایالات متحده به کشتار اسیران جنگی را محکوم کرد

© AFP 2023 / Shawn ThewЗдание Российского посольства в Вашингтоне
Здание Российского посольства в Вашингтоне - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2022
عضو شوید
واکش سفا رت روسیه در مقابل جنایت های جنگی نیروهای اوکراینی.
به گزارش اسپوتنیک، سفارت روسیه در واشنگتن اعلام کرده است که واکنش ایالات متحده به تیراندازی زندانیان جنگی روسیه نشان می دهد که طرف آمریکایی به تقویت حس معافیت از مجازات نئونازی ها در اوکراین کمک می کند.
پیش از این، بِت وان شاک، سفیر ایالات متحده برای عدالت کیفری بین المللی، اعلام کرد که مقامات ایالات متحده گزارش های اعدام اسیران جنگی روسیه دردونتسک را دنبال می کنند و معتقدند که همه طرف های درگیری باید قوانین بین المللی را رعایت کنند.
هیئت دیپلماتیک روسیه تاکید کرد: این مقام با وجود تایید صحت مطالب ویدئویی مربوطه توسط خبرنگاران آمریکایی که فاجعه را خاموش نکردند، مستقیماً از محکوم کردن واقعیت قتل عام سربازان غیرمسلح ما خودداری کرد.
سفارت روسیه خاطرنشان کرد که مسکو بارها در مورد نقش ایالات متحده برای سوق دادن به سمت درگیری با ارسال سلاح به کیف، آموزش "جنایتکاران و اجیران" و همچنین انتقال اطلاعات صحبت کرده است.
نوار تصویری که در 18 نوامبر در اینترنت منتشر شده بود نشان می‌دهد نیروهای اوکراینی به سربازان روسی که تسلیم شده و روی زمین و دراز کشیده بودند، تیراندازی می‌کنند. به گفته وزارت دفاع روسیه، جنگنده های نیروهای مسلح اوکراین عمدا ده نفر را کشتند و این یک جنایت جنگی نیست، بلکه یک عمل عمومی در نیروهای مسلح اوکراین است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала