- اسپوتنیک افغانستان  , 1920
عملیات ویژه روسیه در اوکراین
روسیه 24 فبروری عملیات ویژه خود را در اوکراین آغاز کرد. ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، هدف این عملیات را "محافظت از افرادی عنوان کرد که در طول هشت سال گذشته توسط رژیم کی‌یف تحت شکنجه و جنایت قرار گرفته اند" .

سرنگونی دو پهپاد اوکراینی در سواستوپل

© Sputnik / Aleksei Malgavko /  مراجعه به بانک تصاویر Выступление пилотов во время закрытия всеармейского этапа конкурса "Авиадартс-2019" в Севастополе
Выступление пилотов во время закрытия всеармейского этапа конкурса Авиадартс-2019 в Севастополе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 22.11.2022
عضو شوید
سامانه های پدافند هوایی روسیه دو پهپاد اوکراینی را در سواستوپل سرنگون کردند.
به گزارش اسپوتنیک، میخائیل رازوژایف فرماندار سواستوپل در تلگرامش نوشت: سامانه‌های پدافند هوایی دو پهپاد را که قصد یورش به سواستوپل را داشتند، سرنگون کردند.
Беспилотные летательные аппараты Орион - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 30.10.2022
حمله پهپادی اوکراین از کشتی ترانسپورتی به سواستوپل روسیه
وی تاکید کرد، که تلاش برای یورش ادامه دارد.
وی نوشت: "نیروهای پدافند هوایی ما در حال حاضر مشغول به کار هستند. برپایه داده های نخستین، دو پهپاد هم اکنون سرنگون شده است.
رازوژایف تصریح کرد، که در جریان این یورش به اشیاء غیرنظامی آسیبی نرسیده است، همه نیروها و خدمات در آماده باش هستند. وی همچنین از باشندگان محلی خواست آرامش خود را حفظ کنند.
دولت شهری نیز به نوبه خود از توقف تردد حمل و نقل مسافری دریایی خبر داد. در نقاط توقف نهایی - میدان زاخاروف و میدان نخیموف - بس ها برای کار در مسیر جبران راه اندازی شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала