کلوپ ویدیو

انفجار شدید در اورشلیم + ویدیو

© AFP 2023 / Ahmad GharabliПрименение слезоточивого газа в ходе столкновения палестинцев и сотрудников израильской полиции на Храмовой горе в Иерусалиме
Применение слезоточивого газа в ходе столкновения палестинцев и сотрудников израильской полиции на Храмовой горе в Иерусалиме - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
عضو شوید
یک انفجار در ایستگاه اتوبوس مرکزی در اورشلیم رخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، اورشلیم پست در توییتر نوشته است،صبح چهارشنبه 23 نوامبر دو انفجار در ورودی شهر بیت المقدس به وقوع پیوست. اولی در نزدیکی ایستگاه مرکزی اتوبوس در ورودی اورشلیم و دومی در ورودی منطقه راموت است. بر اثر انفجار اول آن دست کم 1 نفر کشته و 18 نفر زخمی شدند. در بین زخمی شدگان 4 نفر وضعیت شان وخیم است.
این نشریه می‌گوید: "انفجاری در نزدیکی ایستگاه اتوبوس مرکزی در اورشلیم گزارش شده است، گزارش‌هایی از تعداد زیادی قربانی وجود دارد".
علل انفجارها بلافاصله مشخص نشد، اما پلیس اسرائیل گفت که به نظر می رسد انفجاری که در نزدیکی ایستگاه مرکزی اتوبوس قرار دارد، ناشی از بمبی بوده که در کیسه ای نزدیک اتوبوس قرار داده شده است. اتوبوس پر از سوراخ بود که پراکندگی ترکش ها را نشان می داد. انفجار دیگری دقایقی بعد در نزدیکی تقاطع رامون در شمال اورشلیم رخ داد.
شاهدان گفتند که کمی قبل از انفجار کیسه ای را دیده بودند که به دیوار تکیه داده بود، اگرچه این ادعاها هنوز تأیید نشده بود.
وزارت داخله اسرائیل در خبر نامه ای نوشته است که، صبح امروز انفجارهایی در دو ایستگاه اتوبوس در ورودی بیت المقدس رخ داد. بر اساس برآوردهای اولیه، ما در مورد مواد منفجره دست ساز صحبت می کنیم. 12 قربانی با شدت جراحات مختلف به بیمارستان های شهرستان تحویل داده شدند. جزئیات این حادثه در حال مشخص شدن است.
برای تماشای تصاویر و ویدیوها از تازه ترین رویداد های افغانستان و جهان کانال تلگرام اسپوتنیک افغانستان را دنبال کنید!
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала