واکنش زاخارووا به قطعنامه پارلمان اروپا: پارلمان اروپا را به عنوان پشتیبان نادانی به رسمیت بشناسیم

© Sputnik / The Ministry of Foreign Affairs of the Russian Federation /  مراجعه به بانک تصاویر Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве
Официальный представитель Министерства иностранных дел России Мария Захарова во время брифинга в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
عضو شوید
سخنگوی وزارت امور خارجه روسیه در واکنش به تصمیم اروپا درباره روسیه گفت، که پارلمان اروپا را باید به عنوان پشتیبان نادانی به رسمیت بشناسیم.
به گزارش اسپوتنیک، ماریا زاخارووا سخنگوی وزارت خارجه روسیه در واکنش به قطعنامه پارلمان اروپا در خصوص به رسمیت شناختن روسیه به عنوان "پشتیبان تروریسم" گفت: پیشنهاد می کنم که پارلمان اروپا را به عنوان پشتیبان نادانی به رسمیت بشناسیم.
Голосование депутатов Европарламента - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
پارلمان اروپا روسیه را به عنوان "دولت حامی تروریسم" به رسمیت شناخت
به این ترتیب نماینده وزارت خارجه روسیه به خبر تصویب قطعنامه قانونی ناگزیری آور پارلمان اروپا مبنی بر شناسایی روسیه به عنوان "دولت پشتیبان تروریسم" واکنش نشان داد.
این قطعنامه با 494 رای موافق به تصویب رسید، 58 نماینده مجلس مخالف این سند و 44 رای ممتنع دادند.
زاخارووا در پاسخ نوشت: "من پیشنهاد می کنم پارلمان اروپا را به عنوان پشتیبان نادانی به رسمیت بشناسیم".
یادآوری می کنیم، که در 14 نوامبر، گزارش شد که نمایندگان پارلمان اروپا قصد دارند به قطعنامه ای رای دهند، که روسیه را یک "دولت تروریستی" اعلام کند. در 13 اکتوبر، اعضای مجمع پارلمانی شورای اروپا (PACE) در استراسبورگ بیانیه‌ای درباره درگیری در اوکراین، که در آن روسیه به "تروریسم" متهم شده است، تشکیل دادند. در این سند، نویسندگان آن از کشورهای عضو این سازمان خواسته اند تا " حداکثر فشار را بر روسیه اعمال کنند".
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала