آلمانی ها پس از راه اندازی کارخانه مسکویچ به بیهودگی تحریم ها پی بردند

© Sputnik / Ramil Sitdikov /  مراجعه به بانک تصاویر Рабочий за сборкой автомобиля на производственной линии Московского автомобильного завода "Москвич"
Рабочий за сборкой автомобиля на производственной линии Московского автомобильного завода Москвич - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
عضو شوید
خوانندگان اشپیگل پس از راه اندازی کارخانه خودروسازی مسکویچ به بیهودگی تحریم ها اعتراف کردند.
به گزارش اسپوتنیک، خبر از سرگیری تولید خودروهای "مسکوویچ" واکنش پرشور خوانندگان روزنامه آلمانی اشپیگل را در پی داشت.
در آستانه مسکو، تولید انبوه کراس اوور Moskvich-3 راه اندازی شد که فروش آن از دسامبر آغاز می شود.
خوانندگان اشپیگل در از سرگیری تولید شواهدی از ناکارآمدی تحریم های ضد روسیه دیدند و همچنین ویژگی های مثبت مسکویچ شوروی را به یاد آوردند.
آقای اکوبراوو نوشت: واضح است که تحریم‌ها علیه فدراسیون روسیه به هدف خود نمی‌رسند، بلکه تنها اقتصاد روسیه را تقویت می‌کنند که برای وظایف ثابت و اندیشیده شده تعیین شده است.
وی افزود که در آلمان، در این زمینه، کسری بودجه، کمبود منابع انرژی و تورم تاریک وجود دارد.
کاربر دیگری هم گفت که 20 سال است که مسکویچ را رانندگی کرده است و به قابلیت اطمینان و سادگی طراحی خودرو اشاره کرد.
"این یک ماشین تخریب ناپذیر و بادوام است که شما را در گرما، سرما، برف یا باران ناامید نمی کند. اما، البته، نه برای برخی از افراد فعلی که به یک ماشین اسباب بازی پر شده با عملکردهای مختلف اضافی نیاز دارند." کاربر نظر داد
Aquaris_2200 اعتراف کرد: "من چیزی در مقابل خودرویی ندارم که بتوانید لامپ چراغ راهنما را خودتان بدون جدا کردن نیمی از خودرو عوض کنید.
کاجا گفت: "Moskvich یک ماشین مقدس است. میلیون ها نفر از آن خوشحال خواهند شد. من نیز."
در مارس 2022، شرکت فرانسوی رنو اعلام کرد که کارخانه خودروسازی مسکو را می‌بندد و بازار روسیه را ترک می‌کند. در عین حال، مالک سابق هیچ فناوری، مستندات طراحی یا اجزایی را در کارخانه باقی نگذاشت که تولید را تضمین کند. اما بدهی هایی به نیروی کار برای دستمزد در سال 2021 وجود داشت - 691 میلیون روبل که دولت مسکو به محض اینکه صاحب Moskvich شد آن را پرداخت کرد.
احیای کارخانه خودروسازی مسکویچ در سه مرحله با دوره اجرایی 6 ساله انجام می شود. برای فروش و نگهداری خودروهای مسکویچ، شبکه نمایندگی های خود در حال تشکیل است.
Автомобиль Москвич на Московском автомобильном заводе Москвич - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 23.11.2022
چندرسانه ای
کارخانه موتر مسکو "مسکویچ" آغاز به مونتاژ موتر کرد
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала