اروپا تمایل خود را برای کمک به اوکراین از دست داده است

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم
واکنش اتحادیه اروپا به برنامه ایران برای غنی سازی ۶۰ درصدی اورانیوم - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
عضو شوید
نویسنده نشریه میشل پولسکا گورلیتسکایا: اروپا تمایل خود را برای کمک به اوکراین از دست داده است.
به گزارش اسپوتنیک، کشورهای اروپایی تمایل خود را برای کمک به ولودیمیر زلنسکی رئیس جمهور اوکراین به دلیل استفاده غیرمنطقی از کمک های مالی از دست داده اند. این نظر توسط ستون نویس سیلویا گورلیکا در مقاله ای برای نسخه پولندی Myśl Polska بیان شده است.
به گفته نویسنده، اوکراین همچنان کمک های مالی زیادی دریافت می کند، که بیش از گزارش نمایندگان ایالات متحده و اروپا است. گورلیتسکایا گفت: "همزمان با افزایش کمک‌ها، چه از سوی اقیانوس اطلس و چه در اتحادیه اروپا، نگرانی فزاینده‌ای در مورد سوء استفاده از پول منتقل شده به کیف وجود دارد.
نویسنده خاطرنشان کرد که اوکراین نمی‌تواند به طور کامل هزینه خودروهای نظامی ارائه شده توسط ایالات متحده را بپردازد و کشورهای غربی اغلب از دولت اوکراین درخواست می‌کنند تا اطلاعاتی در مورد اینکه بودجه ارائه شده به کیف برای چه منظوری استفاده می‌شود، ارائه دهد. در عین حال، به گفته گورلیتسکایا، زلنسکی و اطرافیانش از پول غرب برای اهداف خود استفاده می کنند.
Выставка оружия, захваченного в ходе спецоперации на Украине, на форуме Армия-2022 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 24.11.2022
ذخایر تسلیحات غرب رو به پایان است
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала